حضور جانشین سپاه نینوا گلستان در دفتر خبرگزاری شبستان/ شبستان یک خبرگزاری دینی و اخلاقی است

در آستانه روز خبرنگار، جانشین فرمانده سپاه نینوا استان گلستان و هیئت همراه از دفتر نمایندگی خبرگزاری شبستان بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، در آستانه روز خبرنگار جانشین فرمانده سپاه نینوا استان گلستان و هیئت همراه از دفتر نمایندگی خبرگزاری شبستان بازدید کردند.

 

در این دیدار «سید موسی حسینی»، جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: خبرنگاران اگر نباشند عملکردی دیده نمی شود و خبرنگاران زبان گویای عملکرد نظام هستند.

 

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان ادامه داد: با توجه به اینکه در گام دوم انقلاب اسلامی قرار داریم و دشمن نیز تمام تلاش خود را برای مقابله با انقلاب اسلامی به کار گرفته و درصدد است  نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به زانو دربیاورد نقش خبرنگاران در چنین شرایطی حائز اهمیت است.

 

 

حسینی متذکر شد: در گام دوم انقلاب اسلامی خبرنگاران باید در تراز انقلاب اسلامی باشند و می توانند در جنگ ادراکی و نبرد اراده ها ایفای نقش کنند.

 

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان متذکر شد: انقلاب اسلامی دارای سه ضلع دین، رهبری و مردم است لذا اگر می خواهیم خبرنگار در تراز انقلاب اسلامی باشیم باید به تربیت خبرنگار متدین، با تقوا و صادق اقدام شود.

 

حسینی ابراز داشت: وجه مردمی خبرنگاری باید تقویت شود تا پیام او در دل و ذهن مردم بنشیند و مخاطب وقتی خبری را مطالعه می کند از قلم و مطلب خبرنگار رویکرد انقلابی آن رسانه را تشخیص دهد.

 

وی افزود: خبرگزاری شبستان یک خبرگزاری دینی و اخلاقی است و در حوزه امر به معروف و نهی از منکر اهتمام شود و جامعه را به این مسیر باید سوق دهید.

کد خبر 956454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha