مسابقه استانی غدیر در استان لرستان برگزار می شود

محمدی گفت: مسابقه استانی غدیر از کتاب نیایش درختان و در بستر فضای مجازی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « محمد جواد محمدی» امروز(13 مرداد) در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت دهه ولایت و عید سعید غدیر، مسابقه استانی غدیر در استان لرستان برگزار می شود.

 

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان بیان کرد: مسابقه غدیریه از کتاب نیایش درختان شامل گزیده ای از نهج  البلاغه، انتشارات کانون پرورش فکری برگزار می شود.

 

وی با اشاره به اینکه این مسابقه در بستر فضای مجازی برگزار می شود، گفت: شرکت کنندگان می توانند با تکمیل پرسش نامه از طریق پست و یا از طریق فضای مجازی در این مسابقه شرکت کنند.

 

محمدی با اشاره به برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی وهنری ویژه گرامیداشت دهه ولایت، افزود: برنامه های متنوع در قالب های فرهنگی، هنری و ادبی در مراکز کانون پرورش فکری استان برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه اکثربرنامه ها با بهره گیری از بستر فضای مجازی برگزار می شود، ادامه داد: معرفی وقایع و ایام، معرفی سرزمین ولایت و امامت، معرفی شخصیت امیرالمومنین(ع)، معرفی کتاب های با موضوع آشنایی با زندگی حضرت علی(ع) و واقعه غدیر انجام خواهد شد.
محمدی با اشاره به فعالیت کتابخوانی( کتاب: یک حدیث یک حکایت) اظهار داشت: نیایش درختان شامل گزیده از نهج  البلاغه – فریاد کوه «علی (ع)»-  نماز عشق از زندگی حضرت علی(ع) – یک سبد اندیشه های سبز شامل احادیثی از ائمه – ماه درچاه – زندگانی حضرت علی (ع) – یک حدیث یک حکایت عناوین کتاب هایی است که در این دهه به اعضای کانون معرفی شده اند.


محمدی ادامه داد: علاوه برقصه گویی حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی، قصه گویی های در فضای مجازی برای اعضا بارگذاری می شود و همچنین، نقد و گفتگو با موضوع ولایت، پخش فیلم های متناسب با این ایام، نشریه نگاری( الکترونیکی و حضوری«کاغذی» ) با موضوع دهه امامت و ولایت نیز از دیگربرنامه های کانون لرستان است.


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان اظهار کرد: ۲۶ مرکز ثابت، سیار وپستی کانون پرورش فکری لرستان، بیش از ۶۲ کارگاه فرهنگی، هنری، ادبی ، علمی و... را با محوریت «مهارت های زندگی» انجام می دهند.

کد خبر 956516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha