دیدار با خانواده شهدای مدافع سلامت از برنامه های اولویت دار هفته دولت

اکرمی گفت: دیدار با خانواده شهدای مدافع سلامت و خدمت از برنامه های اولویت دار هفته دولت است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «بهروز اکرمی» امروز (13 مرداد) در نشست شورای اطلاع‌رسانی استان مرکزی در اراک، ضمن تقدیر از کادر بهداشت و درمان و فعالیت های گسترده ای که در راستای مقابله با ویروس کرونا انجام شده است، گفت: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا امری ضروری است و هفته دولت فرصت مناسبی برای تقدیر از رشادت و از خود گذشتگی این بزرگ مردان و شیرزنان است که برای نجات جان هموطنان در خط مقدم جبهه سلامت حضور یافته و جان خود را در این راه گذاشتند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی در ادامه با بیان اینکه هفته دولت فرصت مناسبی برای بیان عملکرد دولت خدمتگذار است، افزود: ارایه عملکرد دولت در استان مرکزی در فضای مجازی امری ضروری است و روابط عمومی ها باید در این زمینه برنامه داشته باشند.

 

وی با بیان اینکه خدمت از مهمترین رویکردهای دولت تدبیر و امید بوده است، بیان کرد: دولت از تمامی ظرفیت‌هایش را برای خدمت رسانی به مردم شریف ایران اسلامی در سال‌های اخیر استفاده کرد و این خدمات باید برای مردم تبیین شود.

 

این مقام مسئول به گستردگی فضای مجازی و استفاده همگان از این فضا اشاره کرد و گفت: فضای مجازی بهترین جا برای ارایه گزارش از اقدامات دولت است و روابط عمومی ها و مدیران دستگاه های اجرایی باید از این فضا به عنوان بستر مهم اطلاع رسانی خدمات دولت استفاده حداکثری کنند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی به شیوع ویروس کرونا در جهان اشاره کرد و گفت: اگر چه این ویروس منحوس محدودیت‌های گسترده ای را  ایجاد کرده اما باید تلاش کنیم تا با اقدامات سازنده بیشترین بازده را در برنامه ها و کارها داشته باشیم.

 

اکرمی به ایجاد مشکلات گسترده بر اثر ویروس کرونا برای همه دولت ها اشاره کرد و گفت: ایران اسلامی علاوه بر این مشکلات همواره تحریم های ظالمانه و توطئه های دشمنان نیز روبرو بوده است اما با این وجود و با مدیریت توانسته بر مشکلات پیروز شود.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه دولت از سال ۹۲ تاکنون با وجود همه دشواری‌های اقتصادی و مشکلات چشمگیر اقدامات موثری داشته است، گفت: این اقدامات باید به اطلاع مردم برسد و در شرایط کنونی فضای مجازی بهتر فرصت و مکان برای ارایه این اقدامات است.

 

وی در ادامه به برنامه های هفته دولت امسال اشاره کرد و گفت: حضور مدیران استانی در مرکز سامد برای پاسخگویی به مردم و دیدار با خانواده شهدای انقلاب، شهدای مدافع سلامت و خدمت به صورت محدود و یا مجازی از جمله برنامه های اولویت دار این هفته است.

کد خبر 956548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha