توزیع گوشت قربانی بین ۴۵۹ خانوار آستارایی

تسلی نیا از توزیع گوشت قربانی بین ۴۵۹ خانوار نیازمند تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) بندر آستارا خبر داد.

«بهرام تسلی نیا» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آستارا،اظهارکرد: در آستانه عید سعید قربان کمیته امداد امام خمینی(ره) آستارا بدون دریافت کمک دولتی و با مشارکت شهروندان، خیرین، اعضای شورای زکات روستایی، دهیاران، هیئت امنای مساجد و با حمایت های مسئولین شهرستانی نسبت به جمع آوری کمک ها به منظور تهیه گوشت و توزیع آن بین نیازمندان تحت پوشش اقدام کردند.

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) بندر آستارا با بیان اینکه در آستانه عید قربان گوشت مرغ به میزان ۵۳۶ کیلوگرم بین نیازمندان تحت پوشش این نهاد توزیع شد،افزود: ارزش ریالی گوشت مرغ توزیع شده ۹۳ میلیون و ۲۶۴ هزار ریال است.

 

وی به توزیع ۷۸۹ کیلوگرم گوشت قرمز بین نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: این مقدار گوشت به ارزش ۷۱۰ میلیون و ۵۵۰ هزار ریال بین نیازمندان توزیع شد.

 

تسلی نیا اظهارکرد: گوشت قرمز و گوشت مرغ در مجموع به ارزش ۸۰۳ میلیون و ۸۱۴ هزار ریال در بین ۴۵۹ خانوار نیازمند تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) توزیع شد.

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) بندر آستارا در پایان از مردم نوعدوست شهرستان آستارا به منظور تهیه گوشت جهت توزیع در بین نیازمندان تقدیر و تشکر کرد و افزود: شهروندان خیر و نیکوکار آستارایی همیشه در کارهای خیر و خداپسندانه پیشگام بوده اند.

کد خبر 956600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha