حمایت از طرح‌‌های اقتصادی  درآمدزا/  ۱۳ مرکز رشد فناوری در گیلان فعال است

باستی با بیان اینکه از طرح های نوین که درآمد اقتصادی را مهیا کند، حمایت می شود گفت: ۱۳ مرکز رشد فناوری در گیلان فعال است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «علی باستی» امروز(دوشنبه،۱۳ مرداد) در آیین مراسم افتتاحیه دفتر منطقه ای فن بازار گیلان در محل پارک علم و فناوری گیلان اظهار کرد: توجه به فناوری بسیاری از معضلات بیکاری را کاهش می دهد.

 

رییس پارک علم و فناوری گیلان با بیان اینکه از طرح های نوین که جنبه اقتصادی داشته باشد حمایت می شود گفت: راه اندازی دفتر منطقه ای فن بازار، مکانی برای داد و ستد فناوری است.

 

باستی اذعان کرد: در حال حاضر ۱۳ مرکز رشد فناوری در گیلان فعال است.


وی به راه اندازی طرح‌ها و برنامه‌های نوین از جمله دانایی تا دارایی اشاره و تصریح کرد: با راه‌اندازی طرح‌های نوین شاهد گسترده‌تر شدن شرکت‌های فناوری و اجرای برنامه‌های جدید هستیم.

 

رییس پارک علم و فناوری گیلان به بحران کرونا ویروس اشاره و خاطرنشان کرد: شرکت‌های پارک علم و فناوری گیلان فعالیت چشم‌گیری داشته و در کشور منتخب شدند که در این راستا مورد تجلیل رییس‌جمهوری و مقامات ارشد  کشوری قرار گرفت.


 
باستی افزود: فعالیت‌های این‌چنینی، اثر بخشی علم و دانش فناوری را هویدا می کند.

 

وی با تاکید بر اینکه اکثر دانشگاه‌ها دارای مرکز رشد فناوری هستند اضافه کرد: بهره‌گیری از ظرفیت‌های صنایع خلاق یکی از راهکارهای برون رفت از بیکاری در جامعه است.‌

 

رییس پارک علم و فناوری گیلان اظهار داشت: با راه اندازی این دفتر بسیاری از فعالیت‌ها آسان می‌شود زیرا عرضه و تقاضا شبکه‌ای در کل کشور است.


 

کد خبر 956621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha