ضرورت توجه خبازان به افزایش کیفیت نان/ افزایش قیمت نان نداریم

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان ایلام با بیان اینکه باهرگونه افزایش قیمت نان خودسرانه برخورد تعزیری می شود، گفت: افزایش کیفیت نان اولویت خبازان ایلامی باشد.

«رضا محمد رحیمی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام اظهار کرد:  آرد تولیدی از کارخانجات ایلام از محصولات با کیفیت صنایع غذایی و مورد تایید استاندارد است و به تبع آن نان تولیدی نیز باید از کیفیت مطلوبی برخوردار باشد.

 

وی ضمن قول مساعد به پیگیری دغدغه‌های قشر زحمتکش خبازان خاطرنشان کرد: کیفیت و کمیت نان تولیدی در واحدهای تولیدی نانوایی باید به دقت رعایت شود.

 

محمدرحیمی  با بیان اینکه  در استان ایلام ۷۳۰ واحد نانوایی دارای جواز کسب فعالیت می کنند، گفت: هیچگونه افزایش قیمتی برای نان نخواهیم داشت و باهرگونه افزایش خودسرانه برخورد تعزیری می شود.

 

محمدرحیمی خاطرنشان کرد: رعایت مسائل بهداشتی در این روزهای کرونایی در استان و به خصوص نانوایی ها ضروری است.

 

تشدید نظارت وبازرسی بر بازار در قالب گشت مشترک

وی عنوان کرد: روز گذشته به دستور دادستان مرکزاستان و در راستای تحقق مصوبات کارگروه نظارت بر مایحتاج عمومی دادستانی، گشت مشترک بازرسی و نظارت بربازار ایلام با حضور جانشین دادستان،معاون بازرسی و بازرسان سازمان صمت، نماینده تعزیرات حکومتی، رییس بسیج اصناف، اداره اماکن، پلیس امنیت و یگان امداد نیروی انتظامی برگزار شد.

 

محمدرحیمی اضافه کرد: دراین گشت مشترک از صنوف مصالح ساختمانی، آهن فروشی و لوازم خانگی بازرسی و ضمن ارائه تذکرات لازم برای چند واحدصنفی به دلیل احراز تخلف گرانفروشی و عدم درج قیمت پرونده تعزیراتی تشکیل و اخطار پلمب داده شد.

 

وی خاطرنشان کرد: همچنین در جریان این گشت پنج واحد صنفی به دلیل تکرار تخلفات پلمب شدند.

کد خبر 956722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha