توزیع ۲۰ هزار بسته غذایی در مرحله سوم رزمایش همدلی و احسان

هادی‌نژاد از توزیع ۲۰ هزار بسته غذایی در مرحله سوم رزمایش همدلی و احسان توسط ستاد اجرایی فرمان امام راحل در استان زنجان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، دبیر قرارگاه جهادی ستاداجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان زنجان در جمع خبرنگاران به جزئیات اجرای مرحله سوم رزمایش همدلی و مواسات اشاره کرد و گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) پس از فرمان مقام معظم رهبری در دستگیری از نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا در سطح کشور و استان رزمایش همدلی و احسان را آغاز کرده است.

 

رحمان هادی نژاد از اجرای دو مرحله از این رزمایش در استان زنجان خبر داد و گفت: در این مراحل بانک اطلاعاتی از نیازمندان تهیه و توزیع اقلام غذایی با همکاری گروه های جهادی و خیریه ها در استان انجام شد.

 

دبیر قرارگاه جهادی ستاداجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان زنجان به آغاز مرحله سوم رزمایش همدلی و احسان در استان اشاره کرد و گفت: مقرر شده است تا در این مرحله 20 هزار بسته غذایی توزیع شود.

 

این مقام مسئول سهم شهر زنجان از اقلام غذایی را 2 هزار بسته اعلام کرد و گفت: بسته های غذایی آماده شده شامل مرغ، برنج، ماکارونی، رب، روغن، حبوبات به ارزش هر بسته 150 هزار تومان است.

 

وی با بیان اینکه بسته های غذایی با توسط ستاد اجرایی امام راحل و خیرین تهیه شده است، گفت: شناسایی خانواده های نیازمند ادامه دارد و در صورت تائید به لیست خانواده ها اضافه می شود.

 

 

کد خبر 956738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha