سریال تلویزیونی «زیباشهر ۲» در شهرستان بندرماهشهر تولید می‌شود

سریال تلویزیونی «زیباشهر ۲» به منظور معرفی ظرفیت‌ها، پتانسیل‌ها، آداب و رسوم و تاریخ شهرستان بندرماهشهر با استفاده از ظرفیت رسانه ملی با حضور هنرمندان ملی و محلی تولید می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرماهشهر، جلسه هم‌اندیشی مدیران و مسئولان شهرستان بندرماهشهر با مدیرکل صداوسیمای مرکز خوزستان با موضوع راهکارهای استفاده از توانمندی‌های صداوسیما در معرفی ظرفیت‌ها و قدمت بندرماهشهر در فرماندار این شهرستان برگزار شد.

 

«محسن بیرانوند» امروز (سه‌شنبه 14 مرداد) در ابتدا ضمن تبریک دهه ولایت اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین عوامل در افزایش نشاط و امید در جامعه، انعکاس توانمندی‌ها و قدمت تاریخی آن در میان سایر جوامع به‌شمار رفته ضمن آنکه موجبات رونق اقتصادی و ترقی فراهم می‌کند.

 

فرماندار بندرماهشهر افزود: یکی از راه‌های انعکاس این شاخصه‌ها، ظرفیت رسانه ملی بوده که می‌تواند با نفوذ و گستردگی و همچنین در دسترس بودن برای سایر مناطق و جوامع بیشترین اثرگذاری را به همراه داشته و بر رسیدن به هدف نهایی که معرفی ظرفیت‌ها و پیشرفت و توسعه بوده نقش‌آفرینی کند.

 

وی عنوان کرد: بر همین اساس و با پیگیری‌های مکرر و با توجه به مصوبه شورای تأمين استان تصمیم بر آن گرفتیم تا برای معرفی ظرفیت‌ها، پتانسیل‌ها، آداب و رسوم و تاریخ شهرستان بندرماهشهر با استفاده از ظرفیت رسانه ملی اقدام به ساخت سریال تلویزیونی با حضور هنرمندان ملی و محلی کنیم.

 

بیرانوند خاطر نشان کرد: امیدواریم بتوانیم با مشارکت همه دستگاه‌های اجرایی و حمایت سایر شهروندان نجیب در شناساندن ویژگی‌های منحصر به فرد شهرستان بندر ماهشهر و توسعه متوازن آن گام‌های موثرتری برداریم.

 

«مسلم رحیمی» نیز تصریح کرد: یکی از رسالت‌های صداوسیما در نظام مقدس جمهوری اسلامی، شناساندن شاخصه‌ها، ظرفیت‌ها، آداب و رسوم و فرهنگ‌های مناطق مختلف کشور در راستای رشد و شکوفایی همه جانبه ایران اسلامی در برابر هجمه دشمنان و معاندین نظام است.

 

مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان افزود: یکی از بهترین راه‌های این بخش، تولید سریال‌های فاخر و ماندگار بوده که می‌تواند با بهره‌گیری از سایر ظرفیت‌های بومی و محلی هر منطقه و معرفی آنها به سایر مخاطبان رسانه ملی موجبات توسعه‌یافتگی آن را فراهم ساخت.

 

وی اضافه کرد: بر همین اساس و پس از بیان نظرات و دیدگاه‌های سایر مدیران، ساخت سریال تلویزیونی با حضور هنرمندان ملی و محلی با محوریت معرفی شهرستان بندر ماهشهر مورد تصویب قرار گرفته و امیدواریم با فراهم ساختن امکانات اولیه این امر وارد فاز اجرایی شود.

 

رحیمی در پایان یاد آور شد: سریال مذکور طنز بوده و با نام زیباشهر ۲ توسط نویسنده و کارگردان مطرح کشوری با حضور بازیگران و طنزپردازان ملی و بهره‌گیری از هنرمندان محلی در ۳۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای با موضوع مهاجرت معکوس، مشکلات اقتصادی امروز جامعه ما، معرفی شاخصه‌های کلی شهرستان اعم از بندر، صنعت، کشاورزی، فرهنگ و هنر این منطقه ساخته شده که در صورت فراهم شدن همه عوامل از اواسط مهرماه سال جاری ساخت سریال آغاز می‌شود.

 

کد خبر 956756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha