توزیع حدود یکهزار و ۵۰۰ کیلوگرم گوشت قربانی در بین نیازمندان نکایی

بریمانی ورندی از ذبح و قربانی ۵۵ رأس گوسفند و گاو در قربانگاه ذبح بهداشتی کمیته امداد نکا خبر داد و گفت: با قربانی کردن این مقدار دام، در حدود یکهزار و ۵۰۰ کیلوگرم گوشت در بین نیازمندان نکایی توزیع شده و می‌شود.

« حسین بریمانی ورندی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در نکا گفت: قربانگاه ابراهیمی کمیته امداد نکا برای روز عید قربان با هدف ذبح بهداشتی دائر شد و خدمات شایسته ای را برای قربانی کردن بهداشتی ارائه کرد.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) نکا افزود: در عید سعید قربان امسال ذبح گوسفند، بز و گاو در  قربانگاه ابراهیمی نکا به صورت متمرکز و با استقرار اکیپ دامپزشکی ،همکاران شبکه بهداشت و درمان و شهرداری و با حفظ تمامی پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

 

وی اظهار کرد:  مردم خیر شهرستان نکا و حجاج معززی ک امسال به حج مشرف نشدند؛ امسال 51 راس گوسفند و وجوه نقدی برای خرید 4 راس گاو را متحمل شدند که با قربانی این دام ها در قربانگاه ابراهیمی، گوشت های قربانی در بسته بندی های یک کیلیویی در بین نیازمندان نکایی توزیع شد و می شود.

 

بریمانی اضافه کرد:با قربانی 55 رأس گوسفند و گاو در قربانگاه ابراهیمی نکا، در حدود یکهزار و 500 کیلوگرم گوشت در بین نیازمندان نکایی توزیع شده و می‌شود.

 

رییس کمیته امداد نکا با اشاره به ذبح رایگان گوسفند در قربانگاه ابراهیمی کمیته امداد نکا برای آحاد شهروندان یادآور شد: قربانگاه کمینه امداد نکا با توجه به شیوع ویروس کرونا، با استقرار اکیپ دامپزشکی ،همکاران شبکه بهداشت و درمان و شهرداری و با حفظ تمامی پروتکل های بهداشتی اقدام به ذبح رایگان قربانی برای همه شهروندان کردند.

 

بریمانی ورندی گفت: در مجموع 51 رأس گوسفند اهدایی خیران و 4 رأس گاو از محل وجوهات واریزی خیران خریداری و به قربانگاه رفته است که تاکنون 715 کیلوگرم از گوشت ها در بسته های یک کیلویی به همت مراکز نیکوکاری در بین نیازمندان محلات توزیع شد.

 

وی تصریح کرد: 160 کیلوگرم گوشت هم به همت کمیته امداد در بین نیازمندان شهر و روستا توزیع شد و همچنین 500 کیلوگرم گوشت قربانی در قالب کمک های مومنانه توزیع می شود.

کد خبر 956777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha