کمک های مؤمنانه و امیدبخشی به جامعه اقدامی علیه اهداف کوتاه مدت آمریکا است

جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اهداف آمریکا از تحریم های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت گفت: خدمات مؤمنانه و امیدبخشی به جامعه دقیقاً علیه اهداف کوتاه مدت آمریکا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، محمدعلی نظری، سه شنبه(۱۴ مرداد) در مراسم تکریم و معارفه مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه ثارالله استان و تجلیل از شهدای شاخص کارمندی؛ گزارشی از کمک های مؤمنانه سپاه ثارالله در راستای لبیک به فرمایشات امام خامنه ای داد و گفت: مرحله دوم این کمک ها از فردا(۱۵ مرداد) در مصلی امام علی علیه السلام و پس از آن هر روز در شهرستان ها انجام و بسته های معیشتی به آسیب دیدگان توزیع می شود.

 



جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان فرمایشات مقام معظم رهبری در روز عید قربان را مورد توجه قرار داد و با اشاره به اهداف آمریکا از تحریم های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت اظهار داشت: خدمات مؤمنانه و امیدبخشی به جامعه دقیقاً علیه اهداف کوتاه مدت آمریکا است.

 

 

وی افزود: ایجاد محدودیت و جلوگیری از پیشرفت کشور به ویژه در ابعاد علمی و به اجماع رساندن دنیا برای جلوگیری از این پیشرفت ها از اهداف میان مدت آمریکا و ورشکستگی و انزوای سیاسی و به دنبال آن فروپاشی نظام از اهداف بلندمدتی است که آمریکا دنبال می کند  و با سیاه نمایی ها به دنبال وارونه جلوه دادن دستاوردهای نظام است.

 

نظری با تصریح به اینکه شبکه های معاند در حالی علیه نظام و مردم ما متحد شدند که سعی در القای عدم توانایی نظام جمهوری اسلامی در اداره کردن مردم و جامعه دارد در حالیکه مردم ما سر خط هستند.

 

وی با بیان اینکه در کنار این سه هدف؛ آمریکا یک هدف جنبی هم دنبال می کند و آن تحریف حقایق است که در بیانات رهبری به آن اشاره شد؛ خاطرنشان کرد: راهبرد ما در بیانیه گام دوم، سخنان رهبری است که از پس از صدور این بیانیه مطرح می کنند.

 


جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در بخش دیگری از سخنانش درباه مکتب حاج قاسم؛ جلوه کردن این مکتب از کرمان به عنوان زادگاه حاج قاسم و جایی که از آن حرکت و لشکر ۴۱ ثارالله را بنیان نهاد مورد تأکید قرار داد و با اشاره به اینکه زمان چندانی تا سالگرد شهید نداریم؛ افزود: برنامه های متعددی از میدان آزادی، محل وداع با حاج قاسم تا خود گلزار شهدا داریم که درخواست داریم مدیران و فرماندهان همکاری کنند.

 

وی ادامه داد: باید زیرساخت ها و اقامتگاه ها و ساختار را برای پذیرایی از راهیان بهشت مقاومت در کرمان آماده کنیم که در همین راستا ساختار شورای سیاست گذاری مربوطه شکل گرفته و همه برنامه های مرتبط با سپهبدشهید حاج قاسم سلیمانی باید در دل این شورا تصویب شود.

 

 

کد خبر 956854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha