محرومیت زدایی از احداث ۲هزار خانه محروم تااجرای ۱۶۵پروژه عمرانی

مسلمی به مجموع طرح‌های محرومیت زدایی بسیج سازندگی سپاه کربلا هم اشاره کرد وگفت: امسال سپاه کربلا احداث ۲هزار خانه محروم ویژه مددجویان امداد و اجرای ۱۶۵ پروژه عمرانی روستایی و اشتغال زایی را با هدف رفع چهره فقر از دیار علویان، متعهد شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، « سیاوش مسلمی» امروز(14مرداد)  در آئین افتتاح مسکن سیل زدگان که  به همت بسیج سازندگی سپاه این شهرستان و با مشارکت بهزیستی میاندرود در آستانه فرارسیدن عید غدیر به بهره برداری رسید، گفت:  قراردادی با کمیته امداد امام خمینی (ره) منعقد شده است که تا پایان سال جاری تعداد2هزار خانه مددجویان توسط بسیج سازندگی سپاه کربلا ساخته و تحویل شود.

فرمانده سپاه کربلا  به مجموع طرح‌های محرومیت زدایی بسیج سازندگی سپاه کربلا هم اشاره کرد و افزود:‌در یک ماه کمک‌های مومنانه ۱۶۵ طرح محرومیت زدایی در استان به بهره برداری می‌رسد.

 

وی با بیان اینکه دراستان در مدت یک ماه کمک مومنانه از دهه ولایت تا دهه آخر ماه صفر165 پروژه به ارزش ریالی 21میلیارد تومان در دست اقدام داریم، گفت: راه سازی، آب رسانی، ایجاد اشتغال خانگی و کشاوزی، احداث پل روستایی و... عمده این پروژه هاست که در راستای کمک به مردم محروم استان در دستور کار بسیج سازندگی سپاه کربلا قرار دارد.

کد خبر 957065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha