بخش«سی تی اسکن» بیمارستان امام حسن (ع) آران و بیدگل راه اندازی می شود

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان آران و بیدگل از راه اندازی بخش «سی تی اسکن» بیمارستان امام حسن (ع) این شهرستان در آینده ای نزدیک خبر داد.

دکتر «اعظم باقری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: بخش سی تی اسکن بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) شهرستان آران و بیدگل در آینده ای نزدیک جهت انجام امور تصویربرداری و سی تی اسکن به بهره برداری می رسد.

 

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان آران و بیدگل افزود: این مرکز در حال انجام تست های تکمیلی است و پس از تایید فنی متخصصین و با اتمام مراحل نصب و راه اندازی و آموزش تخصصی کارشناسان رادیولوژی بیمارستان به صورت رسمی افتتاح خواهد شد.

 

باقری در ادامه بیان داشت: برای خرید، استقرار و راه اندازی سی تی اسکن بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال اعتبار با مشارکت خیرین سلامت شهرستان آران و بیدگل هزینه شده است، 

 

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان آران و بیدگل تصریح کرد: این دستگاه سی تی  اسکن یا مقطع نگاری رایانه ای از جمله دستگاه های تشخیص پزشکی است که اندام های مختلف بدن را به صورت لایه به لایه اندام های مورد نظر را به جهت کاربردهای تحقیقاتی و ‌درمانی تصویر برداری می‌کند.

 

به گفته اعظم باقری، با بهره برداری از دستگاه «سی تی اسکن» که در راستای ارتقای خدمات درمانی به مردم منطقه و برنامه تحول نظام سلامت راه اندازی می شود، از ارجاع بیماران به ویژه مصدومان سوانح جاده ای به دیگر شهرها جلوگیری و و روند درمانی تعداد قابل توجهی از بیماران بیمارستان های این شهرستان تکمیل خواهد شد./

 

کد خبر 957103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha