تولید محتوا با محوریت غدیرشناسی مورد توجه رسانه ها باشد

حسن نژاد به ظرفیت فضای مجازی برای ترویج فرهنگ غدیر اشاره کرد و گفت: پیش از کرونا توجه ما به فضای مجازی کم بوده و اساسا در تولید محتوا احساس مسئولیت نکردیم در این دوران نقش رسانه ها به ویژه رسانه ملی در ترویج غدیر از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «حسین حسن نژاد» عصر امروز(14مرداد) در نشست با حجت الاسلام والمسلمین«محمدباقر محمدی لائینی» رئیس بنیاد بین المللی غدیر در مازندران بیان اینکه انتظار ما از غدیر زیست غدیری است، اظهار کرد: در کنار پاسداشت و نکوداشت باید به زیست غدیری هم توجه کنیم معتقدم اگر زیست غدیری اتفاق بیفتد برخی از نارسایی های که در جامعه وجود دارد ؛ جبران خواهد شد.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران به مردمی شدن غدیر تاکید کرد و گفت: باید کاری کنیم که غدیر همیشه در زندگی مردم ساری و جاری باشد اگر انقلاب ما امروز دارای عظمت است و همه دنیا در مقابل این عظمت گنگ و مبهوت هستند ناشی از بهره برداری نظام جمهوری اسلامی از مفهوم ولایت و امامت است.

 

حسن نژاد به ظرفیت فضای مجازی برای ترویج فرهنگ غدیر اشاره کرد و افزود: پیش از شیوع ویروس کرونا توجه ما به فضای مجازی بسیار کم بوده و به همین خاطر ما اساسا در تولید محتوا احساس مسئولیت نکردیم در این دوران نقش رسانه ها به ویژه رسانه ملی در ترویج واقعه غدیر از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

وی ادامه داد: اگر ما در تولید محتوا ورود پیدا نکنیم و برخی از محتواهای تولید شده را که می پسندیم باز نشر ندهیم حتما با مشکل جدی مواجه می شویم ،معتقدم که بسیاری از جشن ها و برنامه هایی که مردم به آن علاقمند هستند اما به دلیل شیوع کرونا شرایط برای برگزاری فراهم نیست صدا و سیما موظف به جبران همه ی آن نواقص است.

 

حسن نژاد بر تقویت فضای تبلیغی تاکید کرد و گفت: می طلبد هئیت های مذهبی هم علاوه بر ماه محرم  در شادی ها همچون برنامه های دهه غدیر نقش داشته باشند.

 

وی افزود: فضای کرونا مسئولیت ما را در تولید محتوا سخت تر کرده است ضمن اینکه ما امکانات و شبکه های اطلاع رسانی مختلف را برای ارتباط با مخاطب داریم که شبکه شاد با 500 هزار دانش آموز فرصت مناسب برای انتقال فرهنگ غدیری است که می تواند در تقویت این فرهنگ موثر باشد.

 

حسن نژاد گفت: از دوستداران غدیر توقع تبلیغ زیستن غدیری داریم، باید خودسازی صورت بگیرد، امروز مسئولیت ما برای تولید محتوا علاوه بر فضای واقعی در فضای مجازی بیش از قبل شده است.

 

کد خبر 957125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha