فرهنگ استفاده از ماسک و فاصله‌گذاری باید به مردم آموزش داده شود

مشکورنیا بر آموزش فرهنگ استفاده از ماسک و فاصله‌گذاری اجتماعی تاکید کرد و گفت: حوزه بهداشت شرق اهواز این آمادگی را دارد در کنار ارگان‌های فرهنگی و اجتماعی این مقوله را عملیاتی کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «احمد مشکورنیا» شامگاه (سه‌شنبه 14 مرداد) در نشست هم‌اندیشی با معاون مطالبه و اجتماعی‌گری و نظارت و ارزیابی ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر، ضمن قدردانی از مجموعه این ستاد به منظور همکاری تنگاتنگ در روزهای بحرانی کرونا با مجموعه بهداشت اظهار کرد: مدافعان و خادمان مردم در حوزه بهداشت شرق اهواز همواره رابطه خوبی با گروه‌های جهادی و نیز ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر دارند.

 

رئیس مرکز بهداشت شرق اهواز با تاکید بر اینکه مقوله امر‌به‌معروف و نهی‌ازمنکر در این مرکز برای کارکنان، یکی از اولویت‌های مهم به‌شمار می‌آید افزود: فرهنگ بهداشت با محوریت کرونا باید در میان آحاد مختلف جامعه گسترش یابد و این امر قطعا همکاری تمامی ارگان‌های فرهنگی به ویژه ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر را می‌طلبد.

 

وی ادامه داد: فرهنگ استفاده صحیح ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی باید در به مردم آموزش داده شود و حوزه بهداشت شرق اهواز این آمادگی را دارد در کنار ارگان‌های فرهنگی و اجتماعی این مقوله را عملیاتی کند.

 

مشکورنیا در پایان با بیان اینکه مسئولیت‌های اجتماعی همواره سرلوحه کاری در مرکز بهداشت شرق اهواز به‌شمار می‌آید یاد آور شد: این موضوع از منویات مهم رهبر معظم انقلاب است که ارگان‌های دولتی به مقوله مسئولیت‌های اجتماعی اهمیت دهند.

 

کد خبر 957143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha