رشد و توسعه حاجی‌آباد در گرو مشارکت و همکاری همگانی است

جهانگیری گفت: رشد و توسعه شهرستان حاجی آباد در گرو مشارکت و همکاری همگانی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از حاجی آباد، نشست مشترک حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد، معاون بنیاد مستضعفان، امام جمعه، فرمانده سپاه شهرستان با اهالی بخش احمدی برگزار شد.

 

« حمید جهانگیری »، فرماندار حاجی آباد در این نشست با اشاره به ظرفیت ها و استعدادهای شهرستان اظهار کرد: عزم ملی ایجاد شده بین دولت و سایر نهادها برای خدمت رسانی به مردم در سراسر کشور در راستای محرومیت زدایی ، فرصت خوبی است که باید قدر آن را بدانیم.

 

وی بیان کرد: وسعت و پراکندگی شهرستان سبب شده تا آنچه که مورد انتظار مردم در ایجاد زیرساخت ها است عملی نشود.

 

فرماندار حاجی آباد ضمن قدردانی از پیگیری های استاندار، حضور بنیاد مستضعفان در شهرستان را مثبت خواند و افزود: در راستای محرومیت زدایی این منطقه اقدامات خوبی در حال انجام است اما باید تلاش شود که بیش از این برای آبادانی از ظرفیت ها استفاده شود.

 

جهانگیری بر ضرورت همکاری همه دستگاه های اجرایی با بنیاد مستضعفان تاکید و گفت: رشد و توسعه شهرستان در گرو مشارکت و همدلی همگانی است.

 

وی اضافه کرد: در کنار محرومیت زدایی منطقه، تفاهم نامه های خوبی در حوزه های عمرانی بخصوص راهسازی منعقده شده است که امیدواریم با اجرای این پروژه ها، مشکلات تردد مردم به مرکز بخش و شهرستان مرتفع شود.

 

گفتنی است، در این نشست ضمن بازدید از پروژه های راهسازی و سدسازی در دهستان کوهشاه، وضعیت توسعه شهرستان، اقدامات حمایتی بنیاد علوی و میزان پیشرفت فیزیکی پروژه های اشتغال زا و عمرانی مورد ارزیابی قرار گرفت.

 

 

کد خبر 957230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha