دوره آموزشی مجازی قرآن کریم ویژه فعالان کانون های مساجد برگزار می شود

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی از برگزاری دوره های آموزشی مجازی قرآن کریم با هدف تبیین سبک زندگی اسلامی ویژه فعالان کانون های فرهنگی و هنری مساجد به مناسبت ایام دهه ولایت و امامت و عید غدیر خم خبر داد.

«هاشم شیرازیان» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بجنورد با اشاره به برنامه های فرهنگی و هنری مدنظر در ایام دهه امامت و ولایت اظهارکرد: مسابقه دلنوشته با موضوع غدیر، مسابقه نقاشی و رنگ آمیزی ویژه کودکان و نوجوانان، ترویج خطبه غدیر و مسابقه کتابخوانی  و نیز مسابقات کاردستی و قرآنی در کانون ها از جمله برنامه ها به شمار می رود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی، تکریم و پاسداشت خانواده شهدا در قالب طرح ملی سه شنبه های تکریم، برگزاری دوره های آموزشی مجازی قرآن با هدف تبیین سبک زندگی اسلامی ویژه فعالان کانون های مساجد را به اهم برنامه های ایام دهه امامت و ولایت افزود.

 

وی افزود: دوره مجازی آموزش مبانی حکمت های نهج البلاغه هم با همکاری موسسه نهج البلاغه استان و با تدریس «حسین حیدرپور» از اساتید این حوزه برگزار می شود.

 

شیرازیان به برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری ویژه کودکان و نوجوانان هم اشاره کرد و  راه اندازی پویش های مردمی همبستگی در بزرگداشت و تبیین اهمیت عید غدیر و موضوع ولایت، به همت کانون ها را در تکمیل این خبر افزود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی، جشن عید غدیر در مساجد و راه اندازی پویش های همدلی و اجرای طرح مواسات و کمک های مومنانه در ایام دهه امامت و ولایت و خدمت رسانی و به خانواده های نیازمند و نیز برگزاری اردوی جهادی و ویزیت رایگان بیماران در مناطق محروم و روستایی استان به همت کانون های مساجد را از دیگر برنامه های این ایام نام برد.

 

گفتنی است؛ با توجه به قرار گرفتن شهرستان های استان در  وضعیت قرمز و هشدار شیوع ویروس کرونا و تلاش برای جلوگیری از ابتلای افراد به این بیماری، برنامه های ویژه عید غدیر با محوریت فعالیت های مجازی برگزار می شود.

 

 

کد خبر 957347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha