تجهیز بیمارستان شهید مصطفی خمینی ایلام به دستگاه اکسیژن‌ساز دوم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام از تجهیز بیمارستان شهید مصطفی خمینی ایلام به دستگاه اکسیژن‌ساز دوم خبر داد.

«محمد کریمیان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام با اعلام این مطلب اظهار کرد: این دستگاه در راستاي خدمت رساني ايمن به بيماران بستري و با پیگیری مجدانه معاونت محترم درمان دانشگاه تأمین شده و به زودی راه اندازی می شود و  این دستگاه اکسیژن ساز با هزینه ای بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال خریداری شده است.

 

کریمیان گفت: استان ایلام به دلیل محرومیت نسبت به سایر استان های کشور از زیرساخت‌های ضعیف‌تری برخوردار است، اما بهترین خدمات درمانی را در عرصه درمان و مراقبت از بیماران مبتلا به کرونا در سطح کشور طبق گفته مسئولان وزارت بهداشت ارائه شده است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام بیان کرد: با راه‌اندازی بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی استان، مردم در فضای بیمارستانی مناسب خدمات درمانی دریافت خواهند کرد، لذا مسئولان دانشگاه برای تحقق این مهم، نهایت توان خود را برای راه‌اندازی هرچه سریعتر این بیمارستان به کار گرفته‌اند.

 

وی گفت: فضای بخش آنژوگرافی بیمارستان شهید مصطفی خمینی بسیار استاندارد و مناسب است و وزارت بهداشت قول مساعد اختصاص و تحویل دستگاه آنژیوگرافی به این بخش را به دانشگاه داده‌ است.

 

کریمیان خاطرنشان کرد: بخش جراحی قلب باز بیمارستان‌ شهید مصطفی خمینی نیز در مراحل پایانی احداث قرار دارد و قطعاً با تجهیز آن خدمات مربوطه به مردم در بالاترین سطح ممکن ارائه خواهد شد.

کد خبر 957404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha