پیام حیات بخش غدیر مسئله ولایت است

مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان سرعین گفت: پیام حیات بخش غدیر مسئله ولایت است و این موضوع توسط امام خمینی (ره) در عصر حاضر به بهترین نحو تبیین شد.

حجت الاسلام «طاهر عزت خواه» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: پیام حیات بخش غدیر مسئله ولایت است و این موضوع توسط امام خمینی (ره) در عصر حاضر به بهترین نحو تبیین شد.

 

مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان سرعین تصریح کرد: ولایت فقیه یکی از نعمت های بزرگ برای عصر حاضر است که توانستیم پس از پیروزی انقلاب اسلامی با تکیه بر این اصل نظام اسلامی را در کشور پایه ریزی کنیم.

 

این مقام مسئول اعلام داشت: خطبه غدیریه یکی از ذخایر ارزشمند دینی در مسئله ولایت است و توانسته به عنوان سند روایی و حافظ حریم ولایت در طول تاریخ باشد.

 

حجت الاسلام عزت خواه خاطر نشان کرد: یکی از پیام های مهم خطبه غدیر تبیین مسئله امامت و ولایت برای مسلمانان هست و به همین دلیل دین مبین اسلام به عنوان خاتم ادیان معرفی شده است.

 

وی یادآور شد: رسالت نهادهای فرهنگی همزمان با عید سعید غدیر خم باید در زمینه تبیین مسئله ولایت در جامعه باشد و برنامه های فرهنگی در این راستا اجرا شود.

 

مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان سرعین افزود: معرفی خطبه غدیریه به نسل جوان می تواند جزو مهمترین رویکردهای برنامه های فرهنگی در شرایط حاضر جامعه باشد.

کد خبر 957425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha