وضعیت استان اردبیل همچنان قرمز است / ۷ بیمار کرونایی دیگر جان باختند

حبیب زاده گفت: متاسفانه وضعیت شیوع ویروس کرونا در استان اردبیل همچنان قرمز است و امیدواریم شهروندان در رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی پیشقدم باشند.

«شهرام حبیب زاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: طی 24 ساعت گذشته با بستری شدن 53 بیمار، مجموع بیماران در مراکز درمانی استان به 386 نفر رسید.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل تصریح کرد: ۲۹ نفر در اردبیل، ۷ نفر در پارس آباد، ۱۲ نفر در مشگین شهر، ۳ نفر در گرمی، یک نفر در بیله سوار و یک نفر در خلخال مجموع بیماران بستری شده در طی 24 ساعت گذشته در مراکز درمانی استان است.

 

این مقام مسئول افزود: تعداد 65 بیمار کرونایی بدحال نیز در بخش مراقبت های ویژه تحت نظر هستند که متاسفانه 7 بیمار دیگر نیز جان باختند.

 

حبیب زاده تاکید کرد: 41 بیمار نیز طی 24 ساعت گذشته پس از بهبودی کامل از مراکز درمانی ترخیص شده اند.

 

وی یادآور شد: متاسفانه وضعیت شیوع ویروس کرونا در استان اردبیل همچنان قرمز است و امیدواریم شهروندان در رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی پیشقدم باشند.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اظهار داشت: استفاده مداوم از ماسک به ویژه در مراکز خرید و مکان های سرپوشیده و رعایت فاصله گذاری اجتماعی می تواند به جلوگیری از شیوع بیماری کرونا کمک کند.

کد خبر 957435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha