بیش از هفت هزار  بسته معیشتی بین نیازمندان لنگرودی توزیع شد

کوثری گفت: تاکنون هفت هزار و ۵۰ بسته معیشتی در بین خانواده های نیازمند توزیع شد که این خدمت‌رسانی تا غلبه کامل بر ویروس منحوس کرونا تداوم خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لنگرود، « الیاس کوثری » در نشست خبری با اصحاب رسانه که امروز( چهارشنبه، ۱۵ مرداد) در سالن جلسات فرماندهی برگزار شد، ضمن تبریک فرا رسیدن روز خبرنگار، گفت: خبرنگار  باید رسالت خطیر آگاهی بخشی را  با دستیابی به اطلاعات موثق همسو با وجدان اخلاقی و شرافت حرفه ای انجام دهد.

 

فرمانده سپاه ناحیه لنگرود با اشاره به اینکه در حال حاضر ویروس منحوس کرونا حالت تهاجمی به خود گرفته است، افزود: هم اکنون که ویروس کرونا در حال جولان است همه ما باید با رعایت پروتکل های بهداشتی به مهار این بیماری کمک کنیم.

 

کوثری با اشاره به تولید و توزیع بیش از ۷۵ هزار ماسک توسط بسیج خواهران در شهرستان، تصریح کرد: اعزام پرستار به بیمارستان امینی لنگرود، توزیع ۱۰ هزار بسته بهداشتی، ضدعفونی و گندزدایی معابر و خیابان های فرعی، غربالگری بیش از ۹۵ درصد مردم شهرستان از جمله اقدامات انجام شده در دوران کرونایی است.

 

فرمانده سپاه ناحیه لنگرود از توزیع بیش از ۵۰۰ بسته معیشتی در ماه محرم در شهرستان لنگرود خبر داد و اظهار کرد: تاکنون هفت هزار و ۵۰ بسته معیشتی به ارزش ریالی هر بسته ۲۵۰ تا ۳۰۰ هزار تومان در بین خانواده های نیازمند توزیع شد که این خدمت‌رسانی تا غلبه کامل بر ویروس منحوس کرونا تداوم دارد.

 

کوثری در خصوص برگزاری سالگرد شهادت فرمانده عملیات قرارگاه حیدریون گفت: یادواره تلویزیونی شهید مدافع حرم مرتضی حسین پور شلمانی(حسین قمی) همزمان با سالگرد شهادت شهید(  پنجشنبه،۱۶ مرداد)  از شبکه استانی باران پخش می شود.

 

وی ادامه داد: گلباران مزار شهید حسین پور شلمانی و افتتاح چهار واحد مسکن‌ محرومین از دیگر برنامه های پیش بینی شده در این روز است.

 

گفتنی است، در این‌مراسم از تعدادی خبرنگار شهرستانی به مناسبت فرار رسیدن ۱۷ مرداد، روز خبرنگار با اهدای لوح تقدیر قدردانی شد.

کد خبر 957473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha