جمع‌آوری بیش از ۱۰ میلیارد تومان برای کمک به نیازمندان کرمانشاه

رخصی گفت: : بیش از ۱۰ میلیارد تومان کمک مردمی و نذورات از جمله قربانی‌ها تا کنون در استان کرمانشاه جمع‌آوری شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کرمانشاه، محسن رخصی امروز چهارشنبه در نشست با خبرنگاران با اشاره به اجرای مرحله دوم طرح مواسات و همدلی در استان کرمانشاه اظهار کرد: در مرحله اول این رزمایش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی همه کرمانشاهی ها پای کار آمدند و در این راستا کمک‌های خوبی به همت مردم نوع‌دوست استان جمع‌آوری شد.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه افزود: بیش از ۱۰ میلیارد تومان کمک مردمی و نذورات از جمله قربانی‌ها تا کنون در استان کرمانشاه جمع‌آوری شده است که کمک های نقدی صرف خرید بسته‌های معیشتی می شود و همگی آنها میان خانواده‌های نیازمند تحت پوشش توزیع خواهد شد.

 

این مسئول با اشاره به نزدیک بودن به ماه محرم بیان داشت: ۷۲ آشپزخانه مهدوی در استان کرمانشاه طی این ایام راه‌اندازی می شود و در این راستا غذاهای طبخ شده میان محرومان و نیازمندان توزیع خواهد شد البته با توجه به شرایط ویژه بیماری کرونا تمام مراحل پخت با نظارت های مستمر و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی صورت می‌گیرد.

 

وی با اشاره به تجربه موفق راه اندازی آشپزخانه اطعام مهدوی در استان کرمانشاه عنوان کرد: در ایام ماه مبارک رمضان ۵۰ آشپرخانه در سطح استان راه‌اندازی شد و ۱۸۰ هزار وعده غذای گرم طبخ و توزیع شد.

 

رخصی ادامه داد: همچنین یک هزار و ۴۰۰ حامی جدید به منظور حمایت از ایتام در استان کرمانشاه جذب شدند.

 

 

کد خبر 957495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha