ادامه تفسیر سوره «حمد» در طرح ۱۰۰ ثانیه با قرآن توسط کانون سالار شهیدان

طاهری گفت: در هفدهمین مرحله از طرح «۱۰۰ ثانیه با قرآن» به ادامه تفسیر سوره حمد توسط کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان شهرکرد به صورت مجازی و به منظور ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه پرداخته شد.

«احسان طاهری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: در هفدهمین مرحله از طرح «۱۰۰ ثانیه با قرآن» به ادامه تفسیر سوره حمد توسط کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان شهرکرد به صورت مجازی و به منظور ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه پرداخته شد.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد ادامه داد: ترویج فرهنگ قرآن در جامعه و جذب نوجوانان و جوانان به سمت قرآن و مسجد از اهداف برگزاری طرح «۱۰۰ ثانیه با قرآن» است.

 

وی ابراز کرد: طرح «۱۰۰ ثانیه با قرآن» به میزبانی کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان شهرکرد و با همکاری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

 

طاهری گفت: هفدهمین روز از طرح «۱۰۰ ثانیه با قرآن» با حضور حجت الاسلام مصطفی بینا در مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد برگزار شد.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد ادامه داد: این طرح از طریق لایو اینستاگرام به آدرس kanoonsalarshahidan توسط کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان به صورت زنده پخش می شود.

 

کد خبر 957641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha