برنامه‌های هفته امر به معروف در خراسان جنوبی مجازی برگزار می‌شود

قاسمی با بیان اینکه امسال برنامه های هفته امر به معروف و نهی از منکر به دلیل وجود بیماری کرونا در فضای مجازی برگزار می شود، گفت: اولویت اصلی ما تذکر لسانی است و برای همگانی شدن امر به معروف و نهی از منکر یک برنامه بلند مدت نیاز است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، سردار «علی قاسمی» صبح امروز (۱۶مرداد) در جلسه هیئت اندیشه ورز ستاد با اشاره به تشکیل کارگروه‌ها پیرامون موضوعات فرهنگی و مطالبه گری، اظهار کرد: جلسات کمیته ها و کارگروه ها حتما باید تداوم داشته باشد و مصوبات این جلسات باید پیگیری شود و در صورت نیاز در شورای استانی به تصویب برسد.

 

فرمانده سپاه انصار الرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی افزود: با توجه به نزدیک شدن به هفته امر به معروف و نهی از منکر باید محورهای اساسی جهت اجرای برنامه ها مشخص شود.

 

وی ادامه داد: برنامه های هفته امر به معروف و نهی از منکر امسال، به دلیل وجود بیماری کرونا می بایست بیشتر در فضای مجازی فعالیت دنبال شود و به احتمال زیاد با توجه به نظر ستاد ملی مقابله با کرونا، برگزاری همایش نخواهیم داشت.

 

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان خراسان جنوبی گفت: سازمان تبلیغات اسلامی در این ایام به تشریح و تبیین اهداف هفته امر به معروف و نهی از منکر در بخش مداحان، ائمه جماعت و... خواهد پرداخت.


وی افزود: اولویت اصلی ما تذکر لسانی است و برای همگانی شدن امر به معروف و نهی از منکر یک برنامه بلند مدت نیاز است.

 

سردار قاسمی بیان کرد: برای اینکه اثرات مثبتی در بحث فرهنگی در جامعه مشاهده کنیم، نیاز به فرهنگ سازی در قالب های هنر و رسانه داریم.

 

فرمانده سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی در ادامه افزود: بسیج هنرمندان و حوزه هنری ظرفیت های بالایی برای تولید محتواهای فرهنگی در راستای امر به معروف و نهی از منکر دارند که انتظار است از توان آنان استفاده کرد.

 

وی در پایان با اشاره همزمان بودن هفته امر به معروف و نهی از منکر و هفته دولت در امسال گفت: باید در زمینه مطالبه گری از ادارات در جهت دولت اسلامی گام برداشت.

کد خبر 957671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha