کانون مرکزی خادمیاران شهرستان  نجف‌آباد پرچم دار بزرگداشت دهه ولایت

حجت‌الاسلام مهدی سلطانی گفت: طرح بزرگ طبخ و توزیع ۱۱۰ هزار پرس غذای متبرک از سوی ستاد کمک های مومنانه با همکاری کانون مرکزی خادمیاران رضوی شهرستان نجف آباد در حال اجراست.

«حجت الاسلام مهدی سلطانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان گفت: با توفیق خداوند متعال و عنایت امام هشتم شیعیان حضرت علی بن موسی الرضا(ع) طرح بزرگ طبخ و توزیع ۱۱۰ هزار  وعده غذای متبرک را به اجرا درآورده ایم و شرمنده ایم که به عنوان نوکران آستان امام هشتم بیش از این نتوانستیم برای تبلیغ دهه کرامت در خدمت مردم شریف و ولایتمدار نجف آباد باشیم. 


مسئول کانون مرکزی خادمیاران  شهرستان نجف آباد  از عید غدیر به عنوان بزرگترین عید مسلمانان یاد کرد و افزود: در حال برنامه ریزی برای توزیع 2000 سبد کالایی قابل توجه در این دهه برای یاری رسانی به اقشار نیازمند هستیم. 

 

 حجت الاسلام  سلطانی در پاسخ به  چگونگی فغالیت های این دفتر گفت: افتخار داریم در طی دو سال اخیر که در خدمت مردم عزیز شهرستان بوده ایم با تهیه 180 فقره جهیزیه و اعزام 5000 هزار نفر زائر اولی که تا به حال شرف زیارت مشهد مقدس را نداشتند برای بار نخست جهت تشرف به آستان مقدس علی بن موسی الرضا(ع) اقدام کنیم و گامی کوچک در جهت یاری همشهریان نیازمند برداریم.

 

وی همچنین ادامه داد: استفاده از ظرفیت خیرین و همکاری قرارگاه خاتم  الانبیاء باعث شد تا بدون درخواست کمک از آستان قدس رضوی در مشهد مقدس بتوانیم اقدامات موثری در مسیر یاری نیازمندان واقعی شهرستان انجام دهیم و در این راه مدیون الطاف خداوند و عنایات امام هشتم شیعیان هستیم.
 
مسئول کانون مرکزی خادمیاران  شهرستان نجف آباد در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم در ادامه راه به عنوان نوکران بارگاه امام هشتم با استفاده کامل از ظرفیت خادمیاران عزیز در هر رسته و شغلی که هستند و همچنین یاری خیرین بزرگوار و همراهی قرارگاه خاتم الانبیاء، تحولی بزرگ در مسیر محرومیت زدایی در هر جایی که امکان خدمت باشد ایجاد کنیم تا در این شرایط سخت که بیماری و مشکلات اقتصادی معیشت مردم را دچار مشکل کرده است، به نیابت از امام بزرگوارمان حضرت علی بن موسی الرضا(ع) در کنار مردم عزیز و شریف باشیم.

کد خبر 957694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha