دستگیری قاتل و شرور مسلح فراری در سیب و سوران

با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان سیب و سوران، قاتل و شرور مسلح با ۲ فقره قتل عمد مسلحانه پس از یک سال فرار دستگیر شد.

غلامرضا توکلی امروز در گفت و گو با خبرنگار شبستان در زاهدان اظهار کرد:  در تاریخ هجدم مرداد ماه سال 1398 و در پی گزارش 2 فقره قتل عمد مسلحانه در یکی از روستاهای بخش "هیدوچ" شهرستان سیب و سوران، بلافاصله تیمی ازکار آگاهان پلیس آگاهی شهرستان برای بررسی موضوع به محل اعزام شد.


وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با حضور در محل جنایت، اجساد 2 مرد 26 و 40 ساله را که آثار گلوله بر روی آنها مشهود بود روئیت و تحقیقات تخصصی خود را برای شناسایی و دستگیری قاتل آغاز کردند.


فرمانده انتظامی شهرستان سیب و سوران تصریح کرد: با تحقیقات تخصصی پلیس در محل جنایت و جمع آوری سرنخ های موجود، قاتل که از افراد شرور و سابقه دار شهرستان بود شناسایی و مشخص شد این فرد به دلیل اختلافات مالی با مقتولان، با شلیک سلاح کلاش آنها را به قتل رسانده و  سپس به مکانی نامعلوم گریخته است.


توکلی بیان داشت: تیم رسیدگی کننده به پرونده که در صدد دستگیری، این قاتل فراری بودند چند روز قبل اخباری را مبنی بر تردد مجدد او در سطح شهرستان دریافت و دستگیری اش را دستور کار قرار دادند.


وی در ادامه گفت: سر انجام با تلاش شبانه روزی پلیس، مخفیگاه قاتل در یکی از روستاهای شهرستان شناسایی و متهم صبح روز گذشته طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه پس از یک سال فرار دستگیر شد.


فرمانده انتظامی شهرستان سیب و سوران با اشاره به اعتراف قاتل به جنایت ارتکابی خاطر نشان کرد: متهم 35 ساله پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/

کد خبر 957720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha