آحاد جامعه برای احیای امربه‌معروف و نهی از منکر تلاش کنند

حجت‌الاسلام محمدی لائینی با تأکید بر اینکه همه‌کسانی که در جامعه اسلامی حضور دارند می‌توانند به‌عنوان آمر به معروف و ناهی از منکر نقش ایفا کنند، گفت: همه آحاد جامعه در هر قشری باید برای اجرای این فریضتین الهی تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت‌الاسلام‌والمسلمین «محمدباقر محمدی لائینی» امروز(16مرداد) در آئین تکریم و معارفه دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان مازندران، از زحمات و تلاش‌های «خلیل صالحی» دبیر سابق این ستاد در استان، تقدیر و تشکر به عمل آورد و برای وی آرزوی توفیق نمود.

 

نماینده ولی‌فقیه در مازندران همچنین برای «مهرداد محمدی» دبیر جدید ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان مازندران آینده‌ای روشن و سلامتی و عاقبت‌به‌خیری آرزو کرد و گفت: فعالیت‌های ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان باید پالایش و کارشناسی شود تا نقاط ضعف مرتفع و نقاط مثبت تقویت شود.

 

وی بابیان اینکه امربه‌معروف و نهی از منکر باید در سطح مردم و مدیران اجرایی شود، اظهار کرد: همه آحاد جامعه در هر قشری باید برای اجرای این فریضتین الهی تلاش کنند.

 

حجت‌الاسلام محمدی لائینی بیان کرد: همه‌کسانی که در جامعه اسلامی حضور دارند می‌توانند به‌عنوان آمر به معروف و ناهی از منکر نقش ایفا کنند زیرا این فریضه الهی یک واجب است که بر همه ما مسلمانان واجب شده است.

کد خبر 957753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha