سرپرست شرکت آب منطقه ای گلستان از دفتر خبرگزاری شبستان بازدید کرد/ شناسایی ۲۵ نقطه برای اجرای طرح گردشگری آبی

در آستانه روز خبرنگار، سرپرست شرکت آب منطقه ای گلستان از دفتر خبرگزاری شبستان در استان بازدید و با خبرنگاران این رسانه گفتگو کرد.

«سیدمحسن حسینی» امروز ضمن بازدید از دفتر خبرگزاری شبستان گلستان در گفتگو با خبرنگاران این رسانه، با تبریک هفته خبرنگار گفت: رسانه باید هدف خود را بداند و به طور قطع هدف رسانه ها در گلستان باید پیشرفت استان باشد، هر رسانه باید خود را محاسبه کند که عملکرد خود را در پیشرفت استان چگونه تعریف می کند آیا خود را در پیشرفت استان مفید می بیند و اگر در این راه عملکرد مفیدی نداشت باید روند دیگری را در پیش بگیرد.

 

سرپرست شرکت آب منطقه ای گلستان ادامه داد: رسانه باید هدفمند کار کند و سپس عملکرد خود را محاسبه کند که آیا خبرهای منتشر شده در راستای پیشرفت و توسعه استان گلستان است یا خیر.

 

وی با بیان اینکه فعالیت رسانه ها باید در راستای پیشرفت و توسعه استان گلستان باشد، گفت: اگر هدف رسانه توسعه استان گلستان در جهت اهداف اسلام و انقلاب اسلامی است باید شیوه تحقق این مهم مشخص شود.

 

حسینی افزود: در پازل چند وجهی پیشرفت استان هر کسی باید نقش خود را ایفاء کند و رسانه ها می توانند بررسی کنند که اقدامات انجام شده تا چه میزان در مسیر پشرفت و توسعه استان موثر بوده است.

 

سرپرست شرکت آب منطقه ای گلستان در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه گردشگری آبی، تصریح کرد: گردشگری آبی شامل تأسیسات آبی، منابع آبی، سواحل دریا و غیره است.

 

وی یادآور شد: در راستای توسعه گردشگری آبی 25 نقطه شامل سدهای بزرگ و کوچک و آب بندان های متعلق به شرکت آب منطقه ای مورد بررسی قرار گرفت و پس از تصویب در کارگروه اقتصادی استان گلستان نیز تصویب شد و تعدادی از این موارد فراخوان عمومی داده می شود و سرمایه گذار طرح اولیه را ارائه می کند و پس از بررسی، اخذ مجوز و انعقاد قرارداد کار آغاز می شود.

 

حسینی بیان کرد: درصدد هستیم تمامی این 25 نقطه در سال 99 فراخوان شود و به طور قطع با تحقق این مهم و توسعه گردشگری آبی، نقل و انتقال ثروت به گلستان اتفاق می افتد و به تدریج تولید ثروت نیز آغاز می شود.

 

کد خبر 957769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha