روز خبرنگار فرصت تکریم انسان های متعهد، صادق و شجاع است

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اهمیت جایگاه اصحاب رسانه در جریان سازی انقلاب اسلامی گفت: روز خبرنگار فرصت تکریم انسان های متعهد، صادق و شجاع است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « آیت الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی» در پیامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی گفت: روز خبرنگار فرصت تکریم از انسان های متعهد، صادق و شجاعی است که با حفظ امانت کامل اطلاعات را به موقع و دقیق در اختیار مردم قرار می دهند. 

 

نماینده ولی فقیه در البرز افزود: در طول دوران حرکت انقلاب اسلامی مردم از آغاز تا زمان تثبیت آن همواره رشادت ها، ایثارها، جهاد و شهادت ها با همت اصحاب قلم و با حضور آنان در صحنه آگاهی بخشی، بصیرت افزایی و تثبیت و نشر نشان داده شده است. 

 

امام جمعه کرج تصریح کرد: روز هفدهم مرداد که مصادف با شهادت شهید محمد صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران است از طرف شورای انقلاب فرهنگی در تقویم با عنوان روز خبرنگار نامیده شده است. 

 

نماینده ولی فقیه در البرز با تبریک این روز به اصحاب رسانه افزود: این روز را به تمامی اصحاب رسانه که عاشقانه، مسئولانه و صادقانه به مردم و جامعه اسلامی خدمت می کنند تبریک عرض می کنم به ویژه که این مناسبت مصادف با ایام نورانی دهه ولایت و امامت است. 

 

 

 

کد خبر 957846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha