هر اتفاقی در عالم یک آزمون و امتحان الهی است

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد گفت: با توجه به آیات قرآن کریم آزمون‌های الهی همواره برای انسان به وقوع می‌پیوندند و هر اتفاقی در عالم یک آزمون و امتحان الهی است که باید از آن درس‌های بسیاری آموخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حجت‌الاسلام عبدالنبی موسوی‌فرد» عصر امروز (پنج‌شنبه 16 مرداد) در آئین توزیع 300 بسته معیشتی توسط بنیاد بین‌المللی آبشار عاطفه‌ها شعبه اهواز برگزار شد، عیدغدیر خم را بزرگترین عید میان مسلمانان خواند و اظهار کرد: امیدوار هستیم که خداوند توفیق اطاعت از فرمایشات اهل بیت (ع) را به ما عطا فرماید.

 

نماینده ولی فقیه در خوزستان با تاکید بر اینکه احسان و انفاق در میان شیعیان جایگاه ویژه‌ای دارد افزود: با مطالعه قرآن و تدبر در آیات نورانی این کتاب آسمانی متوجه می‌شویم که مثلث تقوای اعتقادی، عبادی و اقتصادی باعث موفقیت انسان در آزمون‌های دنیوی می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه تنها افراد دارای تقوا به صورت واقعی در خدمت قرآن قرار می‌گیرند اضافه کرد: باتوجه به آیات قرآن کریم آزمون‌های الهی همواره برای انسان به وقوع می‌پیوندد؛  هر اتفاقی در عالم یک آزمون و امتحان الهی است که باید از آن درس‌های بسیاری آموخت.

 

امام جمعه اهواز با بیان اینکه هیچ عملی در اسلام پس از انجام واجبات مهم‌تر و با ارزش‌تر از رفع حواج مردم نیست عنوان کرد: در اسلام انفاق تنها مخصوص به مسلمانان نیست، یک مسلمان برای انفاق نباید مسائل مختلف را در نظر بگیرد و کار خیر خود را تنها برای رضای خدا انجام دهد.

 

وی ضمن تقدیر از تلاش های بنیاد بین‌المللی آبشار عاطفه‌ها تصریح کرد: بر اساس اعلام مسئولان این بنیاد از ابتدای آغاز طرح کمک مومنانه بیش از 37 هزار بسته معیشتی میان نیازمندان سراسر استان توزیع شد که این اقدام شایسته تقدیر است.

 

کد خبر 957862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha