«دوستان آسمانی ها» میزبان جشن عید غدیر خم شدند

گواهیان از برگزاری آیین جشن و سرور عید غدیر خم با اجرای برنامه های متنوع و رعایت شیوه نامه های بهداشتی در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» جهرم خبرداد.

«مسعود گواهیان» با تبریک عید سعید غدیر خم از برگزاری آیین جشن این مناسبت در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» خبر داد و گفت: اگرچه دوست داشتیم همچون سال های گذشته، آیین جشن روز عید غدیر خم که مورد تاکید بزرگان دین و علمای شهرمان نیز بوده، برگزار کنیم اما ویروس منحوس «کرونا» و اهمیت سلامتی شهروندان و اعضای کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، اجازه برگزاری برنامه ای به کیفیت سال های گذشته را به ما نداد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» شهرستان جهرم افزود: در این مراسم که در مسجد «امام حسین (ع)» و به همت و تلاش بچه های مسجد برگزار می شود، حجت الاسلام «زین العابدین دستداده» استاد دانشگاه و رئیس دفتر امام جمعه جهرم به ایراد سخنرانی می پردازد.

 

وی از دیگر برنامه های جشن عید غدیر را مداحی و مولودی خوانی توسط ذاکرین اهلبیت (ع) عنوان کرد و گفت: اجرای سرود بچه های مسجد، اجرای تئاتر همراه با ویژه برنامه های شاد و متنوع از جمله برنامه های آیین جشن عید غدیر خم در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» به شمار می آید.

 

گواهیان با اشاره به زمان برگزاری این جشن باشکوه، عنوان کرد: این مراسم روز جمعه 17 مرداد مصادف با شب عید سعید غدیر خم همزمان با نماز مغرب و عشا در مسجد «امام حسین (ع)» برگزار می شود.

 

وی با تاکید بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی در راستای حفظ سلامتی شرکت کنندگان در مراسم و جلوگیری از شیوع بیماری «کرونا»، تصریح کرد: این مراسم با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و همچنین فاصله گذاری فیزیکی برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» شهرستان جهرم در پایان ضمن قدردانی از تلاش های شبانه روزی بچه های این کانون فرهنگی و هنری در برپایی هر چه بهتر این مراسم جشن، از نمازگزاران و اعضای کانون برای شرکت در این برنامه با رعایت اصول و شیوه نامه های بهداشتی دعوت کرد.

 

کد خبر 957938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha