برگزاری جشن مجازی عید غدیر در کانون «ذکرالله» جهرم

قاسمیان نژاد گفت: آیین جشن و سرور عید سعید غدیر خم به همت کانون فرهنگی و هنری «ذکرالله» جهرم به صورت مجازی برگزار می شود.

«مهدی قاسمیان نژاد» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با تبریک ایام جشن و سرور دهه ولایت و امامت و عید سعید غدیر خم، گفت: کانون فرهنگی و هنری «ذکرالله»، هر ساله در ایام عید غدیر اقدام به برگزاری مراسم های جشن و سرور و ایستگاه های صلواتی و پذیرایی می کند که امسال به سبب شیوع بیماری «کرونا» و لزوم رعایت مسائل بهداشتی این برنامه ها محدودتر شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «ذکرالله» جهرم با اشاره به اینکه امسال برنامه جشن روز غدیر به شکل مجازی برگزار می شود، افزود: سعی شده تا ضمن برگزاری برنامه های متنوع و شاد، ساعتی خوش را برای اعضای کانون و شهروندان جهرمی رقم بزنیم.

 

وی با اشاره به عناوین این برنامه جشن و شادی عید غدیر، بیان کرد: در این برنامه حجت الاسلام «سجاد ابراهیمی»، امام جماعت مسجد «اباعبدالله الحسین (ع)» به ایراد سخنرانی در وصف حضرت علی (ع) و همچنین واقعه غدیر می پردازد و مولودی خوانی این مناسبت نیز به وسیله «محمد قناعت پیشه»، مداح اهلبیت (ع)، انجام می شود.

 

قاسمیان نژاد زمان برگزاری جشن عید سعید غدیر خم در کانون فرهنگی و هنری «ذکرالله»، را شنبه 18 مردادماه دانست و گفت: این برنامه در حسینیه مسجد «اباعبدالله الحسین (ع)» برگزار می شود.

 

وی با اشاره به اجرای مسابقه در این برنامه جشن و اهدای جایزه به برگزیدگان، عنوان کرد: در مدت زمان پخش برنامه جشن، سئوالاتی مطرح می شود که شرکت کنندگان باید پاسخ آن را ارسال کنند و در پایان به سه نفر از افرادی که به سئوالات پاسخ صحیح داده اند به قید قرعه جوایزی اهدا می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «ذکرالله» جهرم با دعوت از اعضای این کانون برای مشاهده این برنامه جشن که به صورت مجازی برگزار می شود، خاطرنشان کرد: به یک نفر از افراد شرکت کننده در این جشن مجازی نیز به قید قرعه هدیه ای تعلق می گیرد.

کد خبر 957941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha