خبرگزاری شبستان به عنوان یک رسانه متعهد در جریان رشد نظام اسلامی و انقلاب حرکت می کند

حجت الاسلام شکری با اشاره به اهمیت جایگاه رسانه و اثرگذاری آن در جامعه گفت: خبرگزاری شبستان به عنوان یک رسانه متعهد در جریان رشد نظام اسلامی و انقلاب حرکت می کند.

« حجت الاسلام کاظم شکری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص اهمیت فعالیت های رسانه ای در زمینه رشد و تعالی فرهنگی و معنوی آحاد جامعه گفت: رسانه متعهد در جریان رشد نظام اسلامی و انقلاب حرکت می کند.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز افزود: پاسخگویی به مطالبات مردمی یکی از رسالت های رسانه های دینی است که در این رابطه خبرگزاری شبستان به واقع عملکرد موثری از خود ایفاء کرده است.

 

وی توضیح داد: توجه به اخبار مساجد به ویژه کانون های فرهنگی هنری مساجد از جمله مطالب قابل تأملی است که همواره مورد نظر و توجه خبرگزاری شبستان در طول سال های اخیر بوده است.

 

این استاد دانشگاه عنوان کرد: توجه به مولفه هایی چون ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تقویت باورهای دینی و ایمانی، رشد انگیزه های معرفتی از جمله مسائل مورد نظر در این خبرگزاری است. 

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز عنوان کرد: بصیرت افزایی و رشد دینی و فرهنگی جامعه یکی از رویکردهای مهمی است که خبرگزاری شبستان با توجه به اهمیت این مولفه ها در قالب مصاحبه با مسئولان، مردم و کارشناسان دینی مورد توجه قرار داده است. 

 

کد خبر 957956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha