فرمانده انتظامی و رییس اداره راهداری آستارا از خبرنگاران تجلیل کرد

فرمانده نیروی انتظامی و رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بندر آستارا به مناسبت روز خبرنگار از خبرنگاران خبرگزاری های رسمی کشور در این شهرستان تجلیل کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، محمد نمازی؛ فرمانده نیروی انتظامی و رمضان دانش، رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای آستارا طی مراسم های جداگانه ای به مناسبت روز خبرنگار از خبرنگاران خبرگزاری های رسمی کشور در این شهرستان تجلیل کردند.

 

آیین های تجلیل از خبرنگاران آستارایی با رعایت فاصله‌ گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

 

*خبرنگاران سفیران راستین امنیت هستند

«محمد نمازی» در آیین تجلیل از خبرنگاران که در محل دفتر فرماندهی انتظامی آستارا برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی، روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران کشور به ویژه خبرنگاران آستارایی تبریک گفت.

 

فرمانده نیروی انتظامی بندر آستارا افزود: خبرنگاران چشم بیدار مردم، سفیران راستین امنیت و پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند.

 

نمازی با بیان اینکه خبرنگاران در ایجاد امنیت نقش اساسی و بنیادی دارند،گفت: نیروی انتظامی و اصحاب رسانه در دستیابی به امنیت پایدار اهداف مشترک دارند.

 

*سلامت فكری هر جامعه ای، مرهون تلاش خبرنگاران است

«رمضان دانش» نیز در آیین تجلیل از خبرنگاران که در محل اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای برگزار شد با تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی،اظهارکرد: خبرنگاران تجسم امانت، مسئوليت، تعهد، دلسوزی و وظيفه اند.

 

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بندر آستارا افزود: در عصر ارتباطات و فن آوری اطلاعات، قطعا نقش خبرنگاران به عنوان ابزار اطلاع رسانی، نقشی مؤثر و حیاتی است.

 

دانش با بیان اینکه خبرنگاران وجدان بيدار جهان و تصويرگر زمان خويش هستند،گفت: خبرنگاران  همواره در عمق جامعه زندگی می كنند و سلامت فرهنگی و فكری هر جامعه ای، مرهون تلاش های شبانه روزی آنهاست.

 

گفتنی است، در پایان این آیین ها، خبرنگاران خبرگزاری های رسمی کشور در آستارا با اهدای لوح و جوایزی تجلیل شدند.

کد خبر 958033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha