دولت بسترهای مناسب را برای مشارکت مردم  در کمک‌رسانی به مردم بیروت فراهم کند

حجت‌الاسلام عادل‌پور با اشاره به حادثه بیروت گفت: از دولت می‌خواهیم بسترهای مناسب را برای مشارکت مردم در کمک‌رسانی به مردم بیروت فراهم کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «حجت‌الاسلام محمدجواد عادل‌پور» ظهر امروز (جمعه 17 مرداد) در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه خرمشهر، ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن عید سعید غدیر و آغاز امامت مولی الموحدین حضرت امام علی (ع) اظهار کرد: در چنین روزی پیامبر اکرم (ص) علاوه بر معرفی امیرمومنان علی (ع) به عنوان جانشین خود دیگر خلفای بعد از ایشان را تا حضرت بقیه الله الاعظم امام مهدی (ع) نیز معرفی کرد.

 

امام جمعه خرمشهر با اعلام همدردی همه نهادها و آحاد مردم جامعه در خصوص حادثه دلخراش در بیروت لبنان افزود: این حادثه دلخراش دل همه مسلمانان و همه انسان‌های بشردوست را آزرده‌خاطر کرد.

 

وی اضافه کرد: همه نهادها و آحاد مردم اعلام همدردی کردند، لذا از دولت می‌خواهیم  بسترهای مناسب را برای مشارکت مردم در کمک‌رسانی به مردم بیروت فراهم کند.

 

حجت‌الاسلام عادل‌پور تصریح کرد: این حادثه می‌تواند یا یک سهل‌انگاری باشد و یا به احتمال زیاد حرکت‌های دشمن محور مقاومت باشد که بتوانند به اهداف خود برسند.

 

وی به بیانات مقام معظم رهبری در روز عید سعید قربان اشاره کرد و اذعان داشت: رهبر انقلاب در سخنان خود به رابطه و مذاکره با آمریکای جنایتکار اشاره کردند و فرمودند به موازات تحریم، تحریف هم وجود دارد، لذا مذاکره با آمریکا و کوتاه آمدن در برابر دشمن از تحریفات است.

 

امام جمعه خرمشهر تحریف را مهم‌ترین عامل شکست تحریم دانست و بیان کرد: طبق سخنان مقام معظم رهبری ملاک در عزاداری‌ها باید آنچه باشد که ستاد ملی کرونا تصمیم می‌گیرد و خوشبختانه تاکنون در خرمشهر آنچه از هیأت‌ها و بیانات علما دیدیم التزام به قانون بوده است.

 

وی با بیان اینکه ستاد ملی کرونا مشکلی با برگزاری مراسم محرم ندارد عنوان کرد: کمیت و کیفیت و نحوه برگزاری برای ستاد ملی مبارزه با کرونا مهم است، تبعیت از ستاد کرونا استان و شهرستان همان تبعیت از ستاد ملی کرونا است.

 

حجت‌الاسلام عادل‌پور از تشکیل ستاد مبارزه با کرونا استان خوزستان در روز (یکشنبه 19 مرداد) خبر داد و ابراز کرد: به طبع آن ستاد کرونا شهرستان هم تشکیل خواهد شد و باید در انتظار تصمیمات آنها باشیم.

 

وی با تبریک 17 مرداد روز خبرنگار یاد آور شد: به‌صورت ویژه از همه خبرنگاران تشکر و قدردانی می‌کنم، یک خبرنگار انقلابی، تیزبین و با نگاه منصفانه خود در راه مطالبه‌گری مردم گام برمی‌دارد.

 

کد خبر 958060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha