خبرنگاران می‌توانند در شکستن تحریف واقعیت‌ها کمک کنند

فرمانده سپاه شهرستان قرچک گفت: آنچه امروز خبرنگاران می‌توانند به عنوان یک نقش ایفا نمایند کمک در شکستن تحریف واقعیت‌‌ها است.

‍ ‍به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­های تهران، صمد سلطانی فرمانده سپاه پانزده خرداد ناحیه شهرستان قرچک در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان شهرستان­های تهران به مناسبت روز خبرنگار گفت:‌ عرصه امروز ، عرصه‌‌‌ی حرکت عمومی و ماندگارِ تاریخی ملت است ، سرنوشت ایران را امروز ملت ما شاید برای قرنها دارند رقم میزنند و معین میکنند ؛ همیشه چنین موقعیتی پیش نمی‌‌‌آید؛ در همه‌‌‌ی مقاطع تاریخی، این وضعیت پیش نمی‌‌‌آید؛ در زمان ما خوشبختانه پیش آمده است.

 

سلطانی افزود: این انقلاب، کشور را و ملت را در معرض یک حرکت مؤثرِ ماندگارِ طولانی و تاریخی قرار داده است و هر کدام از ما در این برهه نقشی داریم و باید  نقش خودمان را بشناسیم و آن را ایفاء کنیم.

 

فرمانده سپاه قرچک تاکید کرد : بنظرم آنچه امروز خبرنگاران میتوانند به عنوان یک نقش ایفا نمایند کمک در شکستن تحریف واقعیتهاست ؛ امروز به برکت خون شهدا و مجاهدت رزمندگان و هدایتهای پیامبرگونه رهبر معظم انقلاب اسلامی و استقامت ملت شریف ایران ،  پیشرفتهای چشم گیری در کشورمان به وجود آمده است که اگر خبرنگاران عزیز بتوانند این پیشرفتها را و دشمنی دشمنان با ملت عزیز ایران را انعکاس بدهند میتوانند نقش بسیار بزرگی در بیان واقعیتها و شکستن تحریم داشته باشند.

 

سلطانی فرمانده سپاه قرچک در پایان گفت : اینجانب ضمن نثار درود و سلام به روح مطهر شهید آوینی و شهید صارمی ، این روز را به همه خبرنگاران و اصحاب رسانه تبریک عرض میکنم .
 

کد خبر 958065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha