جسد کشف شده در ارتفاعات جهان نمای کردکوی تحویل پزشکی قانونی شد

عزیززاده گفت: دقایقی پیش جسد کشف شده در ارتفاعات جهان نمای کردکوی، برای بررسی های فنی و تحقیقات بیشتر به پزشکی قانونی گرگان تحویل شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گرگان و به نقل از روابط عمومی دادگستری گلستان، «هادی عزیززاده» گفت: نمونه برداری و عکس برداری از محل کشف جسد و منطقه اطراف هم از سوی بازپرس پرونده و تیم پلیس آگاهی انجام شد.


دادستان عمومی و انقلاب کردکوی باز هم با تاکید بر این که فعلا با قطعیت درباره هویت جسد کشف شده نمی توان اظهارنظر کرد، افزود:  لباس های تن جسد، با نشانی های خانواده و دوستان او و همچنین با لباس هایی که سها رضایی نژاد در آخریم فیلم گوشی اش به تن دارد مطابقت دارد و این گمان که این جسد متعلق به این بانوست تقویت می کند.


وی اظهارداشت: نمونه برداری DNA از جسد و خانواده سها رضانژاد فردا انجام می شود تا با قطعیت بتوانیم درباره جسد کشف شده اظهار نظر کنیم.


پيش از اين هادى هاشميان، رييس كل دادگسترى گلستان از كشف جسد يک زن در مناطق صعب العبور شهرستان كردكوى خبر داده بود و گفته بود: در حال حاضر خانواده سها رضانژاد در شهرستان كردكوى مستقر هستند تا پس از انتقال جسد و انجام تشريفات قانونى، هويت جسد كشف شده مشخص شود.


سهارضانژاد، دختر ٢٧ ساله طبيعت گردى است كه مدتى پيش در ارتفاعات جهان نماى شهرستان كردكوى مفقود شده بود.

 

کد خبر 958083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha