توزیع۵۰ بسته معیشتی در شب عید غدیر

معاشرتی از توزیع ۵۰ بسته معیشتی و اقلام بهداشتی برای پیشگری از کرونا ویروس بین نیازمندان آستارایی در شب عید غدیر خبر داد.

«رضا معاشرتی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با تبریک عید سعید غدیر گفت:عید غدیر بزرگترین عید مسلمانان است.

 

مسئول کانون فرهنگی و هنری امام مهدی(عج) مسجد صاحب الزمان(عج) بندر آستارا افزود: در این عید دیدار با خانواده، صله ارحام، محبت بسیار، دعای خیر در حق همدیگر و کمک به نیازمندان بسیار توصیه شده است.

 

وی با بیان اینکه با تاسی به سیره ائمه اطهار(ع) به ویژه سیره امام علی(ع) و با هدف کمک ‌رسانی به محرومین جامعه، ۵۰ بسته معیشتی و اقلام بهداشتی بین نیازمندان آستارایی توزیع شد، تصریح کرد: این بسته های معیشتی به همت خیران و اعضای کانون فرهنگی و هنری امام مهدی(عج) و بسیجیان پایگاه شهید عظیم نوروزی تهیه شده بود که بین نیازمندان و اقشار آسیب دیده از کرونا توزیع شد.

 

معاشرتی با اشاره به اینکه ارزش ریالی بسته های توزیع شده معیشتی و اقلام بهداشتی،۵۰ میلیون ریال است، گفت: برنج، مرغ، روغن، ماکارونی، سویا، شکلات، لوبیا، نخود و همچنین ماسک و محلول ضدعفونی کننده برای پیشگیری از کرونا ویروس، از جمله اقلامی بود که بین نیازمندان توزیع شد.

 

مسئول کانون فرهنگی و هنری امام مهدی(عج) مسجد صاحب الزمان(عج) بندر آستارا اظهارکرد: امسال به دلیل شیوع کرونا ویروس برنامه های کانون فرهنگی و هنری و پایگاه بسیج محدود شده و در جهت کمک به خانواده های نیازمند بسته های حمایتی تهیه و بین نیازمندان توزیع می شود و این امر خداپسندانه استمرار می یابد.

کد خبر 958160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha