راه اندازی کاروان شادی «غدیر» توسط کانون آیت الله گلپایگانی لردگان

اردشیری گفت: به مناسبت دهه امامت و ولایت و در مراسمی با حضور فعالان کانون فرهنگی هنری آیت الله گلپایگانی، کاروان شادی «غدیر» در سطح شهر لردگان راه‌اندازی شد.

«منصور اردشیری لردجانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: کاروان شادی کانون فرهنگی هنری آیت الله گلپایگانی با عنوان «غدیر» صبح امروز ۱۸ مرداد با حضور فعالان کانون فرهنگی هنری آیت الله گلپایگانی در سطح شهر لردگان راه‌اندازی شد.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری آیت الله گلپایگانی مسجد آیت الله گلپایگانی لردگان ادامه داد: امسال به همت اعضای کانون ویژه برنامه های زیادی برای برگزاری در دهه امامت و ولایت تدارک دیده شد که با تصمیم‌ ستاد مقابله با کرونا این برنامه ها از جمله کاروان شادی با رعایت نکات بهداشتی برگزار شد.

 

وی ابراز کرد: کاروان شادی «غدیر» در سایر کانون های شهرستان لردگان به سرپرستی مسئولین کانون های فرهنگی هنری با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

 

اردشیری بابیان اینکه غدیر بزرگترین جشن اسلامی و شیعیان است گفت: باید با برگزاری برنامه های متنوع پیام‌های غدیر را به جامعه انتقال دهیم.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری آیت الله گلپایگانی مسجد آیت الله گلپایگانی لردگان برپایی ایستگاه نقاشی کودکان را از دیگر برنامه های این کانون عنوان کرد و گفت: در این ایستگاه کودکان موضوع ولایت و واقعه غدیر را از نگاه خود به تصویر ‌کشیدند.

 

کد خبر 958180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha