غدیر روز تجلی امامت و ولایت است

استاندار کرمانشاه با گرامیداشت عید غدیر گفت: غدیر روز تجلی امامت و ولایت است و تبيين، شناخت، معرفت و درك بيشترغدير نياز امروز و فرداي جامعه بشري است.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کرمانشاه هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه طی پیامی روز عید غدیرخم را به مردم شهید پرور و همیشه در صحنه استان تبریک گفت.

 

در متن این پیام آمده است:درك پيام، فرهنگ و تفكر غدير رسالتي خطير كه با ترويج و گسترش فرهنگ غني نبوي و علوي بشريت بتواند راه سعادت خود را بيابد و به سرمنزل مقصور برسد. غدير عيد بزرگ اسلامي، روز ولايت، پيوند و اتحاد و روز اكمال دين و پيام آور پيوند عميق امت اسلامي با اميرالمومنين (ع) است.

 

غدير محور همبستگي و زيربناي تفكري است كه تبيين كننده جريان اصيل وصايت حضرت رسول اكرم (ص) است كه اتحاد و وحدت اسلامي را تداوم بخشيد و زلال معرفت و ولايت را در جان مومنين جاري و حيات ثمر بخش را به آنان هديه كرد و امروز بايد با مجاهدت حقيقت غدير حفظ و گسترش يابد و ضمن تجديد بيعيت با مسير و جريان وحدت بخش ولايت با عزم راسخ و اهتمام بيشتر در تحقق اهداف و آرمان هاي والا و مقدس نظام مقدس جمهوري اسلامي گام برداريم.

 

در جلوه تابناك خورشيد روز هجدهم ذي الحجه كه دلها مسرور و روشن گرديده، اينجانب ضمن تبريك اين عيد سعيد به پيشگاه حضرت ولي عصر (عج)، رهبر فرزانه انقلاب ( مدظله العالي) و مردم شريف، مومن، ولايتمدار، با بصيرت و انقلابي استان كرمانشاه از خداوند متعال و منان سربلندي، سرافرازي ايران اسلامي را به بركت مولاي مهربانان و صابرين خواستارم و اميدوارم با همراهي و همدلي مردم بزودي شاهد كنترل و مهار بيماري منحوس كرونا باشيم.

کد خبر 958183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha