۱۰۰ بسته معیشتی میان نیازمندان به مناسبت عید غدیر توزیع شد

حضوری از تهیه یکصد بسته معیشتی میان نیازمندان به همت کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» خبر داد که همزمان با عید سعید غدیر خم توزیع شده است.

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به برنامه های کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)»، مسجد «الزهرا (س)» شهرک انقلاب جهرم به مناسبت عید سعید غدیر خم، گفت: در این راستا و به همت بچه های این کانون فرهنگی و هنری برنامه های متعددی اجرا شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)»، مسجد «الزهرا (س)» جهرم افزود: از جمله فعالیت های این کانون فرهنگی و هنری که در ادامه طرح «مواسات و همدلی» به اجرا در آمد، تهیه بسته های مواد غذایی بود که به بهانه این عید بزرگ میان نیازمندان و خانواده های کم بضاعت توزیع شد.

 

وی با اشاره به اینکه تهیه این بسته های مواد غذایی با همت خیران و نیکوکاران انجام شده است، بیان کرد: در این راستا یکصد بسته معیشتی تهیه شده و میان خانواده های نیازمند توزیع شده است.

 

حضوری با اشاره به اقلام تهیه شده در این طرح، عنوان کرد: این بسته های مواد غذایی شامل ماکارونی، روغن، قند، حبوبات، برنج، رب گوجه و... بوده است.

 

وی همچنین از دیگر برنامه های عید سعید غدیر خم را برگزاری آیین جشن عنوان کرد و گفت: در این آیین که شب گذشته و پس از اقامه نماز مغرب و عشا برگزار شد، «حسن زارع» از اساتید دانشگاه به سخنرانی در وصف امام علی (ع) و واقعه غدیر پرداخت.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)»، مسجد «الزهرا (س)»، ادامه داد: همچنین «ابوالفضل قناعت پیشه» نیز در ادامه این مراسم به مولودی خوانی و مدیحه سرایی پرداخت.

 

حضوری در پایان با اشاره به اینکه پذیرایی در این مراسم به صورت بسته بندی شده میان نمازگزاران توزیع شد، گفت: رعایت فاصله گذاری اجتماعی و شیوه نامه های بهداشتی در این آیین مورد تاکید قرار گرفته شده بود.

 

کد خبر 958185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha