اطعام ۳۴ هزار نفری نیازمندان در دزفول 

مراسم اطعام روز غدیر به همت خیرین و هیات روضه الزهرا (س) دزفول با پخت ۳۴ هزار پرس غذا برگزار و در بین نیازمندان و خانواده‌های آسیب‌دیده کرونا توزیع شد.

«حجت‌الاسلام مصطفی محجوب» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در دزفول اظهار کرد: با توجه به توصیه و سفارش اطعام غدیر در روایات این مراسم برای سومین سال پیاپی توسط هیات روضه الزهرا (س) دزفول برگزار شد.

 

مسئول هیات روضه الزهرا (س) دزفول افزود: در این مراسم ابتدا قرار بود ۱۴ هزار پرس غذا طبخ و بین نیازمندان توزیع شود که با استقبال مردم و خیرین به ۳۴ هزار پرس غذا افزایش یافت.

 

وی با بیان اینکه در این مراسم بیش از ۵۰ نفر در تهیه و پخت غذا مشارکت داشتند تصریح کرد: در کنار پخت غذا، مواد غذایی نیز به صورت خشکبار و ۱۴ هزار قرص نان محلی با همکاری هیات روضه الزهرا (س)، گروه جهادی امام حسن مجتبی (ع) و شهدای گمنام نیز در بین نیازمندان و خانواده‌های آسیب‌دیده کرونا توزیع شد.

 

محجوب با اشاره به اینکه فعالیت هیات روضه الزهرا (س) دزفول فقط محدود به مراسمات عزا و شادی اهل بیت (ع) نیست اضافه کرد: اگر چه هیات در ایام کرونا به دلیل رعایت نکات بهداشتی و دستورات ستاد مبارزه با کرونا تعطیل بود اما در همان تعطیلی اعضای هیات و مسجد نقش خود را ایفا و موکب سلامت بر پا کرده که در آن ماسک و موادضدعفونی رایگان توزیع می‌شد.

 

وی تهیه هفت دستگاه کولر برای خانواده‌های نیازمند را از دیگر اقدامات هیات روضه الزهرا عنوان کرد و ادامه داد: تشکیل و راه‌اندازی کارگاه تولید ماسک از جمله اقدامات این هیات است که روزانه چهار هزار ماسک و همچنین گان و لباس پزشکی برای کادر درمان تهیه می‌کرد که همه این اقدامات در ایام شیوع کرونا صورت گرفته است.

 

مسئول هیات روضه الزهرا دزفول ابراز کرد: در این ایام در قالب رزمایش همدلی و کمک‌های مومنانه با همکاری خیرین حدود ۸۰۰ بسته معیشتی تهیه و در بین نیازمندان توزیع شد.

 

وی در خاتمه یاد آور شد: اقدام دیگری که توسط این هیات انجام گرفت تهیه بسته‌های بهداشتی شامل پوشک، شیرخشک و وسایل مورد نیاز نوزادان خانواده‌های کم‌برخوردار بود که این اقدام در نوع خود منحصربه‌فرد بوده است.

 

کد خبر 958220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha