توزیع ۳۲ سری جهیزیه همزمان با عید غدیر در گلستان/ بسته های معیشتی در محرم توزیع می شود

سلمان زاده از توزیع ۳۲ سری جهیزیه به دختران کم بضاعت همزمان با عید غدیر در گلستان خبر داد.

«محمدمهدی سلمان زاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: به مناسبت عید غدیر، ۳۲ سری جهیزیه به دختران کم بضاعت اهدا می شود که مراسم توزیع آن فردا (دوشنبه 20 مرداد) برگزار می شود.

 

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان با بیان اینکه این اقدام در راستای پیوستن به پویش «ایران همدل» صورت می گیرد، افزود: این تعداد جهیزیه از مجموع 5 هزار سری جهیزیه در مناطق محروم و کم برخوردار بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان گلستان توزیع می شود.

 

وی اظهارداشت: این تعداد جهیزیه در قالب طرح «پویش احسانه» با هزینه ۴ میلیارد ریال توزیع خواهد شد.

 

سلمان زاده خاطرنشان کرد: تاکنون با همکاری نیروهای جهادی همکار ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، ۹۱ سری جهیزیه در استان گلستان توزیع شده است.

 

وی ادامه داد: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با تمام قدرت در کنار مردم به ویژه آسیب‌دیدگان کرونا در کمک رسانی در تمامی زمینه ها از جمله بسته های بهداشتی و اقلام ضدکرونایی در مناطق قرمز و مناطق کم‌ برخوردار، توزیع بسته های معیشتی پروتئینی، اطعام دهی گسترده در استان و غیره خواهد بود.

 

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان اعلام کرد: در روزهای ابتدایی ماه محرم نیز بسته های معیشتی در استان توزیع خواهد شد.

 

کد خبر 958298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha