خبرگزاری شبستان در گسترش مباحث دینی عملکرد قابل قبولی داشته است

حجت الاسلام باقری ارومی با بیان اینکه خبرگزاری شبستان در گسترش مباحث دینی و مذهبی عملکرد قابل قبولی داشته است، گفت: رسانه های دینی تمام قد در برابر تحریفات دشمنان بایستند.

حجت الاسلام« محمد جواد باقری ارومی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد همه شهدا به ویژه شهدای اهل قلم و شهید محمود صارمی، اظهارکرد: روز خبرنگار فرصتی ارزشمند و گرانبها برای پاسداشت مقام شامخ همه انسان‌ های فرهیخته ای است که در راه روشنگری و آگاهی بخشی جامعه جان خود را تقدیم انقلاب و کشور کردند و می کنند.

 

امام جمعه اسالم افزود: قلم خبرنگار، سلاح اوست و باید بسیار مراقب باشد که این سلاح را به کدام سمت نشانه رفته است و در عمل به رسالت خود باید بهترین اهداف را با دقت نشانه گیری کند.

 

وی با بیان اینکه خبرنگاران صدای مردم هستند، تصریح کرد: خبرنگاران مسائل و مشکلات مردم را به منظور رفع آنها به گوش مسئولان می ‌رسانند که این اطلاع رسانی باعث کاهش مشکلات جامعه می ‌شود.

 

حجت الاسلام باقری ارومی نقش رسانه های دینی در عصر کنونی را روشنگری و هدایتگری در جامعه دانست و خاطرنشان کرد: در عصر کنونی که دشمنان دین اسلام بیشترین بودجه و هزینه را برای تبلیغات در حوزه رسانه برای ضربه به این دین اختصاص داده اند رسانه های دینی باید تمام قد در برابر تحریف های دشمنان بایستند.

 

امام جمعه اسالم با بیان اینکه خبرگزاری شبستان در گسترش مباحث دینی و مذهبی عملکرد قابل قبولی داشته است، افزود: این خبرگزاری همیشه عملکردی رو به جلو داشته و با در نظر گرفتن سه اصل مهم؛ دقت، سرعت و صحت خبرها را تنظیم و منتشر کرده است.

 

حجت الاسلام باقری ارومی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات خبرنگاران خبرگزاری شبستان دفتر نمایندگی گیلان در پوشش اخبار مربوط به نماز جمعه و همچنین سایر اخبار بخش اسالم، برای آنان آرزوی موفقیت کرد.

کد خبر 958301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha