توزیع بیش از ۱۰۰۰ پرس غذای گرم توسط مرکز افق امامزاده میرزای فومن

زارع گفت: یک هزار و ۲۰۰ پرس غذای گرم همزمان با عید غدیر به همت مرکز افق امامزاده میرزای فومن بین نیازمندان این شهر توزیع شد.

حجت الاسلام «حسین زارع» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از فومن اظهار کرد: در روز عید غدیر خم، یک هزار و  200 پرس غذای گرم به همت مرکز افق امامزاده میرزای فومن بین نیازمندان این شهر توزیع شد.

 

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فومن گفت: همراه این وعده‌های غذایی، میوه و شکلات هم بین نیازمندان توزیع شد.

 

وی افزود: برای تهیه و توزیع غذای گرم و میوه، هشت میلیون تومان از محل کمک‌های مردمی و خیرین هزینه شده است.

 

زارع خاطرنشان کرد: هیئت امنای آستان امامزاده میرزای فومن به جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا مراسم متمرکز در بقعه برگزار نکردند و با راه اندازی کاروان شادی خودرویی، عید غدیر را جشن گرفتند.

 

رییس اداره اوقاف و امور خیریه فومن اظهار داشت: این کاروان خودرویی متشکل از 35 خودرو بوده و با عبور چند ساعته از دهستان‌های گشت، لولمان و رودپیش،گشت شادی بخش و توزیع شکلات داشته‌اند.

 

وی در ادامه یکی از رسالت های سازمان اوقاف را امور خیریه و اجتماعی دانست و گفت: مراکز افق در بقاع متبرکه به جهت ایجاد انسجام و تمرکز بخشی به کمک‌های خیرین فعال شده‌اند.

 

حجت الاسلام زارع اعلام کرد: در شرایط ناگوار اقتصادی کنونی باید کمک‌های مردمی و خیران به بهترین نحو و با رعایت کرامت انسانی به جامعه هدف واقعی و نیازمندان حقیقی برسد.

کد خبر 958391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha