نمایشگاه کتاب به صورت مجازی برپا می‌شود

عبیدالله رستمی گفت: نمایشگاه استانی کتاب امسال به صورت مجازی برگزار می‌شود سازو کارهای برپایی این نمایشگاه برای استان‌ها تعیین می‌شود.

عبیدالله رستمی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان امروز در گفتگو با خبرنگار شبستان کردستان اظهار کرد: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و پیشگیری از گسترش این بیماری نمایشگاه استانی کتاب در فضای مجازی برپا خواهد شد.

 

وی با اشاره به اینکه سازو کارهای برپایی نمایشگاه کتاب برای تمامی استان‌ها تعیین شده تا اقدام به برپایی نمایشگاه کتاب به صورت مجازی کنند، افزود: برپایی نمایشگاه کتاب به صورت مجازی به منظور حفظ سلامت جامعه و جلوگیری از تجمع مردم انجام خواهد شد.

 

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته نمایشگاه بین‌المللی کتاب در استان کردستان برپا شد و بیش از 70 هزار نفر از این نمایشگاه بازدید کردند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان عنوان کرد: برای برپایی نمایشگاه کتاب در سالجاری سه بازه‌ی زمانی را از مهر تا آبانماه 99 به تهران پیشنهاد داده‌ایم که هز کدام از سه  زمان پیشنهادی تصویب شود در همان زمان نمایشگاه کتاب به صورت مجازی برپا خواهد شد.

 

رستمی با تشریح اهداف برپایی نمایشگاه کتاب در استان تصریح کرد: این نمایشگاه به منظور حمایت از ناشران و کتابفروشان برپا می‌شود.

 

وی اضافه کرد: برای خرید  کتاب از نمایشگاه مجازی، بن خرید کتاب هم مانند سال‌های گذشته در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.

 

وی در پایان بیان کرد: همه برنامه‌ها به ویژه در حوزه فرهنگ و هنر تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا قرار گرفته و بسیاری از برنامه‌ها لغو و در بستر فضای مجازی دنبال شدند.

 

پایان پیام/

کد خبر 958395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha