دیدار مدیر و اعضای کانون فرهنگی هنری «پیروان ولایت» با امام جمعه قیر و کارزین به مناسبت عید غدیر برگزار شد

رسالت نیا با اشاره به برگزاری برنامه های غدیریه کانون فرهنگی هنری «پیروان ولایت»، گفت: در قالب این برنامه ها دیدار مدیر و اعضای کانون فرهنگی هنری «پیروان ولایت» با امام جمعه قیر و کارزین با رعایت پروتکل بهداشتی برگزار شد.

«مسعود رسالت نیا» ضمن تشریح برنامه های غدیریه کانون، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: همزمان با فرارسیدن عید سعید غدیر خم برنمه هایی برای این ایام درنظر گرفته شد که با توجه به شیوع بیماری ویروس کرونا سعی شد حتی الامکان با حداقل افراد برگزار شود و برنامه ها مردمی باشد که در این راستا برای بهره مندی از رهنمود های حجت الاسلام «عنایت الله اکبری»، امام جمعه قیر و کارزین با رعایت پروتکل بهداشتی دیداری با حضور ایشان برگزار شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری «پیروان ولایت» مسجد «امام خمینی (ره)» شهرستان قیر و کارزین، ضدعفونی کردن مسجد، معابر و کوچه های شهر را از دیگر برنامه های عید غدیر برشمرد و افزود: برنامه نوشتن اشعار و پشت نویسی ماشین های شهر نیز در روز عید با همت بسیج و کانون فرهنگی هنری «پیروان ولایت» برگزار شد.

وی همچنین گفت: ماسک و شکلات بسته بندی شده در عید غدیر با همکاری شهرداری، شورای اسلامی شهر، بسیج و کانون فرهنگی هنری مسجد «امام خمینی (ره)» بین همشهریان در شهرستان قیر و کارزین توزیع شد.

رسالت نیا همچنین یادآور شد: در مناسبت های مذهبی و ملی برنامه های مختلف مردمی تدارک دیده می شود و از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون نیز برنامه ضدعفونی و گندزدایی از معابر و توزیع ماسک انجام شده است.

 

کد خبر 958444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha