برنامه‌های ستاد بزرگداشت مباهله در زمینه تولید محتوا

مفیدی گفت: ستاد بزرگداشت مباهله به منظور تسریع در تولید و گردآوری محتواهای تولید شده در زمینه مباهله، پایگاه تخصصی مباهله را راه‌اندازی کرد و در گام بعدی نیز دبیرخانه دائمی تولیدات مرتبط با مباهله راه‌اندازی شد.

«محمد مهدی مفیدی» در گفت و گو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان با بیان اینکه وقتی ستاد بزرگداشت مباهله، پنج سال پیش شروع به کار کرد بیش از هر اقدامی، تصمیم گرفتیم محتواهای تولید شده درباره این واقعه مهم و بزرگ را جمع آوری کنیم که در کامل تاسف می شود گفت، به جز منابع دینی، محتوایی یافت نشد، اظهار کرد: این ستاد برای رفع این خلا بزرگ یشترین وقت و انرژی خود را برای تولید محتوا درباره مباهله در زمینه های کتاب، شعر و ... کرد.

 

دبیر کارگروه تأمین محتوای ستاد بزرگداشت مباهله افزود: این ستاد به منظور تسریع در تولید و گردآوری محتواهای تولید شده در زمینه مباهله، پایگاه تخصصی مباهله را به نشانی www.mobahele.com راه اندازی کرد و در گام بعدی نیز دبیرخانه دائمی تولیدات مرتبط با مباهله راه اندازی شد.

 

وی اضافه کرد: ستاد بزرگداشت مباهله در گام بعدی با طراحی مسابقات در رشته های کتاب خوانی، فیلم، عکس و ... توانست انبوهی از محتواهای مرتبط با مباهله را گردآوری کند که در سایت مباهله و فضای مجازی در دسترس است.

 

مفیدی ادامه داد: این ستاد با عنایت به این حقیقت که آموزش هر موضوعی باید از کودکی آغاز شود کار تدوین کتاب تعاملی ویژه کودکان آغاز کرد که انشاءالله در دهه آخر ذی الحجه امسال رونمایی می شود.

 

وی گفت: ستاد بزرگداشت مباهله به منظور استفاده از تمام ظرفیت ها برای تولید محتوا درباره واقعه بزرگ مباهله و آشنایی بیشتر مردم با این رویداد، با همکاری چند گروه در حال تولید تهیه سرودی دوزبانه (فارسی و ترکی) با موضوع مباهله است که انشاءالله در دهه آخر ذی الحجه امسال، از رسانه ملی و فضای مجازی پخش می شود.

 

دبیر کارگروه تأمین محتوای ستاد بزرگداشت مباهله افزود: تولید آلبوم موسیقی «روزی که مهر و ماه یکی شد» اقدام دیگر این کارگروه در حوزه ترویج حقیقت مباهله است که با همکاری چند هنرمند در حال تدوین مراحل نهایی است و انشاءالله همزمان با روز مباهله امسال، در دسترس عموم قرار می گیرد و از رسانه ملی نیز پخش می شود.

کد خبر 958552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha