۶۹ مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس کرونا در ایلام شناسایی شد

کریمیان با بیان اینکه هم استانی های عزیز ایلامی همچنان باید به رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی اهتمام داشته باشند، گفت: در شبانه روز گذشته ۶۹ مورد جدید از ابتلا به ویروس کرونا در استان ایلام گزارش شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام،  رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام، ظهر امروز(۱۹ مرداد) در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: شمار مبتلایان به کرونا در استان به تعداد ۶۶۰۸ نفر طی شبانه روز گذشته افزایش یافته است.

 

«محمد کریمیان» با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۶۹ مورد مثبت جدید بیماری کرونا در استان شناسایی شده است، تصریح کرد:  خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته هیچ مورد فوتی در استان ثبت نشده است و بر این اساس مجموع فوت شدگان ناشی از کرونا تا این لحظه ۱۸۲ نفر است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام با بیان اینکه در حال حاضر ۱۰۶ نفر از مبتلایان به ویروس کرونا در سطح بیمارستان های استان بستری هستند،  یادآور شد:  از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ۵۶۸۳ نفر از مبتلایان به کرونا با تلاش کادر درمانی و مدافعان سلامت بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده اند.        

 

وی تصریح کرد: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون در شهرستان ایلام ۲۹۹۵نفر، در شهرستان ایوان ۶۲۴نفر، در شهرستان مهران ۳۹۳نفر، در شهرستان دهلران ۶۴۰نفر، در شهرستان آبدانان ۴۴۴ نفر، در شهرستان دره شهر ۵۰۹نفر، در شهرستان ملکشاهی ۱۸۱نفر، در شهرستان چرداول ۳۷۶نفر، در شهرستان سیروان ۱۳۸نفر، در شهرستان بدره ۱۹۹ نفر و در شهرستان هلیلان ۱۰۱ نفر به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام ابراز کرد: در شبانه روز گذشته در شهرستان ایلام ۵۶ مورد جدید،  در شهرستان چرداول ۹ مورد جدید و در شهرستان ملکشاهی ۴ مورد جدید از ابتلا به ویروس کرونا گزارش شده است.

 

کریمیان با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی، فاصله گذای اجتماعی و استفاده از ماسک توسط عموم مردم، خاطرنشان کرد: مردم با رعایت نکات بهداشتی نقش مهمی در قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا دارند و از هم استانی های عزیز درخواست می شود که از ترددهای غیرضرور و حضور در اماکن شلوغ و پرازدحام خودداری کنند.

 

                                                                                        

کد خبر 958553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha