تهیه و توزیع مرحله پنجم کمک های مومنانه در قالب رزمایش «همدلی» به همت کانون «فدائیان مهدی (عج)» مرودشت

زارع گفت: مرحله پنجم کمک های مومنانه در قالب رزمایش «همدلی» با محوریت مسجد «حضرت ولی عصر (عج)» مرودشت تهیه و توزیع شد.

«مظفر زارع»  در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز  گفت: در راستای عمل به توصیه ها و رهنمود های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی به کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان از شیوع ویروس کرونا مرحله پنجم کمک های مومنانه در قالب رزمایش «همدلی» با محوریت مسجد «حضرت ولی عصر (عج)» مرودشت تهیه و توزیع شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری «فدائیان مهدی (عج)» مرودشت خاطرنشان کرد: در قالب این رزمایش 300 سبد غذایی شامل شامل برنج، روغن، مرغ، ماکارونی، رب گوجه، سویا، شکر و گوشت تهیه و به نیازمندان و قشر های آسیب پذیر اهدا شد.

وی همچنین از قربانی یک راس گاو و 6 راس گوسفند به همت اصحاب مسجد «حضرت ولی عصر (عج)» مرودشت خبر داد و تاکید کرد: در این امر خداپسندانه کانون فرهنگی «فدائیان مهدی (عج)»، پایگاه مقاومت شهید بهشتی، مراکز نیکوکاری «امام علی (ع)» و «فدائیان مهدی (عج)» و همچنین موکب های «باب الحوائج (ع)» و «شهید جابر» شهرستان مرودشت همکاری و مشارکت داشته اند.

زارع با بیان اینکه این امور خیر از محل کمک های مردمی و خیرین تهیه و اهدا شده است، یادآور شد: علاقمندان می توانند کمک های خود را به شماره کارت 5859837005038738 بانک تجارت متعلق به کانون فرهنگی «فدائیان مهدی (عج)» مرودشت واریز کنند تا در برنامه کمک های مومنانه صرف شود.

کد خبر 958601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha