سیر نزولی ابتلا به کرونا در هرمزگان شروع شده است

استاندار هرمزگان گفت: خوشبختانه استان هرمزگان طی دو، سه هفته اخیر شرایط آرامی را تجربه کرد و می‌توان گفت که سیر نزولی ابتلا به بیماری را شروع کردیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بندرعباس، «فریدون همتی» ظهر امروز در حاشیه جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا اظهار کرد: امروز استانداران در جلسه ستاد ملی کرونا که به صورت ویدیو کنفرانس با حضور و رییس جهمور برگزار شد آخرین وضعیت استان‌ها در خصوص وضعیت کرونا تشریح کردند.

 

وی عنوان کرد: خوشبختانه طی دو سه هفته اخیر استان هرمزگان شرایط آرامی را تجربه کرد و  می‌توان گفت که سیر نزولی ابتلا به بیماری را شروع کردیم.

 

استاندار هرمزگان با ذکر این نکته که مردم به خوبی از ماسک در مناطق عمومی استفاده کردند، ابراز داشت: اولین و موثرترین اقدامی که موجب این مهم شد، رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم بود.

 

همتی با بیان اینکه رشد صعودی این بیماری را کنترل کردیم، ابراز داشت: همچنان تمام تاکیدات و خواسته ما این است که مردم عزیز  به استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی اهتمام بورزند.

 

وی تشریح کرد: جمع‌بندی ما از رعایت پروتکل‌های بهداشتی بین 70 تا 80 درصد است که باید تلاش کنیم این رقم به صد درصد برسد. هر چه این امر تحقق پیدا کند، افراد کمتری جان خود را از دست خواهند داد.

کد خبر 958662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha